مدیرعامل شرکت کیمیا اسپیدی قشم خبر داد:

تولید ۶۳ هزار تن روغن موتور در نیمه اول سال‌جاری

۱۴۰۰/۰۸/۰۴ - ۰۹:۰۹:۰۲
کد خبر: ۱۲۵۱۹۳۰
تولید ۶۳ هزار تن روغن موتور در نیمه اول سال‌جاری
مدیرعامل شرکت کیمیا اسپیدی قشم از تولید ۶۳ هزار تن روغن موتور در نیمه اول سال‌جاری توسط شرکت نفت سپاهان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از اردبیل، مدیرعامل شرکت کیمیا اسپیدی قشم از تولید ۶۳ هزار تن روغن موتور در نیمه اول سال‌جاری توسط شرکت نفت سپاهان خبر داد.

محمد صادق قلی زاده ۳ آبان در جمع خبرنگاران اردبیل با اعلام این خبر افزود: شرکت نفت سپاهان در ۶ ماهه اول سال ۱۴۰۰ بیش از ۳۷۳ هزار تن انواع محصولات تولید کرده که از این میزان حدود ۲۳۷ هزار تن صادر  و موجب ارزآوری برای کشور شده است.

وی با بیان اینکه حدود ۱۴۵ هزار تن از انواع محصولات در داخل کشور عرضه شده است، ادامه داد: حدود ۶۳ هزار تن از این محصولات روغن موتور(بنزین و دیزل) بوده که میزان عرضه روغن موتور نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۴۳ درصد افزایش داشته است.

 قلی زاده با بیان اینکه تاکنون در ۱۲ استان شعبه شرکت کیمیا اسپیدی قشم  فعتل شده است، تشریح کرد: شعبه های اردبیل، همدان و سمنان در هفته جاری افتتاح می‌شود و در آبان ماه ۲ شعبه یزد و مرکزی تاسیس شده و در سه ماهه پایانی سال ۴ شعبه دیگر افتتاح می شود تا سال ۱۴۰۰ را با حضور در ۲۱ استان به پایان برسانیم.

مدیرعامل شرکت کیمیا اسپیدی قشم با اشاره به اینکه روغن موتور کالای حمایتی است یعنی قیمت آن توسط سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولید کنندگان تعیین می شود بنابراین هیچ کدام از شرکت های روانکار قادر نیستند قیمت محصولات خود را مستقلا تغییر بدهند، افزود: ۲ عاملی که می تواند منجر به ثبات یا عدم ثبات و التهاب در بازار روغن موتور شود اولی تولید و عرضه و دومی عدم توزیع مناسب است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز