در پی برگزاری مطلوب رقابت‌های قهرمانی باشگاه‌های کشور ؛

تقدیر رییس فدراسیون دوومیدانی از رییس هیات دو و میدانی لرستان

۱۴۰۰/۰۸/۰۴ - ۱۳:۰۶:۲۹
کد خبر: ۱۲۵۲۱۸۳
تقدیر رییس فدراسیون دوومیدانی  از رییس هیات دو و میدانی  لرستان
هاشم صیامی در پیامی از سیاوش سپهوند رییس هیات دو و میدانی استان لرستان بواسطه برگزاری مطلوب رقابت‌های نوجوانان-جوانان قهرمانی باشگاه‌های کشور تشکر و قدردانی کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا ازلرستان؛ در پی برگزاری رقابت‌های دو و میدانی نوجوانان-جوانان قهرمانی باشگاه‌های کشور در شهر خرم‌آباد استان لرستان و به واسطه میزبانی شایسته و مطلوب این استان هاشم صیامی رییس فدراسیون، با ارسال پیامی از‌سیاوش سپهوند رییس هیات دو و میدانی استان لرستان قدردانی بعمل آورد.

صیامی در این پیام گفته است؛

جناب آقای سیاوش سپهوند

رییس محترم هیات دو و  میدانی استان لرستان

بدینوسیله از تلاش بی‌شائبه و خالصانه حضرتعالی و همکاران ارجمندتان در روند برگزاری رقابت‌های دو و میدانی قهرمانی نوجوانان و جوانان باشگاه‌های کشور که در مقطع کنونی به واسطه در پیش بودن مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا و رقابت‌های قهرمانی جوانان آسیا برای ورزش دو و میدانی کشورمان در رده‌های سنی پایه بسیار مهم و حائز اهمیت بود صمیمانه سپاسگزارم.

قطعا جامعه دو و میدانی به پشتوانه حضور و زحمات عزیزانی چون شما و همچنین برادر بزرگوارم جناب آقای حسین رحمتی مدیر عامل محترم شرکت پلیمر خلیج فارس که به راستی در برگزاری این رویداد یار و یاور فدراسیون دو و میدانی و همچنین هیات دو و میدانی استان لرستان بودند در مسیر توسعه و تکامل گام خواهد برداشت.

سر افرازی، توفیق روز افزون و شادکامی بیش از پیش را از درگاه ایزد توانا برای شما و همه همکاران پر تلاشتان خواستارم.

هاشم صیامی

رییس فدراسیون دو و میدانی

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز