مسابقات والیبال ساحلی کشور در مشهد پایان یافت

۱۴۰۰/۰۸/۰۶ - ۰۷:۰۵:۲۵
کد خبر: ۱۲۵۲۹۹۲
مسابقات والیبال ساحلی کشور در مشهد پایان یافت
مسابقات قهرمانی والیبال ساحلی رده‌های مختلف سنی پسران، عصر چهارشنبه در مشهد با قهرمانی تیم گلستان در رده زیر ۲۲ سال پایان یافت.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی کشور در رده‌های مختلف سنی از ۱۸ مهرماه در رده زیر ۱۴ سال در مشهد آغاز شد و امروز با معرفی تیم قهرمان در رده زیر ۲۲ سال به پایان رسید.

در رقابت‌ نهایی رده زیر ۲۲ سال تیم‌های یزد با بازی محفوظی و مهری و استان گلستان با بازی یمرلی و کمی به مصاف هم رفتند که نماینده گلستان با پیروزی ۲  بر صفر به مقام قهرمانی دست یافت و تیم یزد نایب قهرمان شد. همچنین تیم گیلان متشکل از اکبری و روشن‌قلب در دیدار رده‌بندی با شکست ۲ بر صفر خراسان شمالی با حضور عاملی و ارجمند مقام سوم را به دست آورد.

مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی پسران زیر ۲۲ سال با حضور ۱۹ تیم در مجموعه ورزشی رودپارک مشهد انجام شد و نمایندگان خراسان رضوی با وجود بازی قابل قبول نتوانستند به جمع هشت تیم برتر راه یابند.

با این حال خراسان رضوی که تاکنون در رده بندی یا همان رنکینگ والیبال ساحلی فدراسیون والیبال هیچ جایگاهی نداشت توانست با حضور قابل قبول در این رقابتها رده هفتم رنگینگ والیبال ساحلی را کسب کند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز