ورزشکار کردستانی صاحب مدال طلای رقابت‌های دواتلون کشور شد / سکوی سوم تیمی در تصاحب ورزشکاران کردستانی

۱۴۰۰/۰۸/۰۶ - ۱۰:۴۴:۴۱
کد خبر: ۱۲۵۳۰۸۶
ورزشکار کردستانی صاحب مدال طلای رقابت‌های دواتلون کشور شد / سکوی سوم تیمی در تصاحب ورزشکاران کردستانی
"منصور عبدی" ورزشکار کردستانی در رقابت های قهرمانی دواتلون(دوگانه) کشور بر سکوی قهرمانی تکیه زد و صاحب مدال طلای این دوره از رقابت‌ها شد.
به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان؛ مسابقات دواتلون قهرمانی آقایان کشور گرامی داشت هفته تربیت بدنی و ورزش روز سه شنبه ۴ آبان ماه برای سومین سال متوالی به میربانی اصفهان و پایگاه چهارم هوانیروز این شهر برگزار شد.
 
این مسابقات با شرکت بیش از ۵۰ نفر از برترین ورزشکاران دواتلون به نمایندگی از ۱۵ استان کشور در دو رده سنی جوانان و بزرگسالان برگزار شد.
 
در پایان و در نتایج رده بزرگسالان منصور عبدی ورزشکار شایسته کردستانی زودتر از سایر شرکت کنندگان از خط پایان عبور کرد و با ثبت زمان ۵۸:۱۶ صاحب مدال طلا و عنوان قهرمانی این مسابقات را کسب کرد.
 
پس از وی محمدحسین طیبی از تهران با زمان ۱:۰۰:۰۵ در جایگاه دوم ایستاد و سید محمد حسینی از گلستان با زمان ۱:۰۰:۲۶ بر سکوی سوم قرار گرفت.
 
در بخش تیمی رده سنی بزرگسالان این رقابت ها استان گلستان با ثبت زمان ۲:۰۳:۱۰ به مقام قهرمانی رده بزرگسالان دست یافت و استان های اصفهان و کردستان نیز به ترتیب با زمان های ۲:۰۵:۰۶ و ۲:۰۹:۱۸ در رده های دوم و سوم ایستادند

 

نظر شما