استاندار خراسان رضوی:

به دنبال اقناع‌سازی مردم در بحث واکسیناسیون کرونا هستیم/ آمادگی خراسان رضوی برای مقابله با موج ششم کرونا

۱۴۰۰/۰۸/۰۸ - ۰۹:۳۶:۰۴
کد خبر: ۱۲۵۳۶۵۳
به دنبال اقناع‌سازی مردم در بحث واکسیناسیون کرونا هستیم/ آمادگی خراسان رضوی برای مقابله با موج ششم کرونا
استاندار خراسان رضوی گفت: به دنبال اقناع‌سازی مردم در بحث واکسیناسیون کرونا هستیم تا همگان بدون ترس کاذب واکسینه شوند.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، یعقوبعلی نظری در اجلاس برنامه‌های دانشگاه‌های علوم پزشکی خراسان رضوی برای مقابله با موج ششم بحران کرونا، اظهار کرد: در خراسان رضوی آمادگی کامل برای مبارزه با موج ششم بحران کرونا وجود دارد و از تمامی فرمانداران خواسته‌ایم که امکانات خود را به طور کامل در اختیار حوزه بهداشت و درمان قرار دهند.

وی تصریح کرد: گرچه امیدواریم که موج ششم بحران کرونا از راه نرسد، اما قرارگاه‌های شهرستانی را فعال کرده‌ایم تا با آمادگی کامل اقدامات لازم را صورت دهند.

استاندار خراسان رضوی با بیان اینکه همه ما به دنبال اقناع‌سازی مردم در بحث واکسیناسیون کرونا هستیم، خاطرنشان کرد: گرچه واکسیناسیون کرونا اجباری نیست، اما به طور قطع وظیفه‌ای شرعی بوده، زیرا ممکن است که با نرفتن هر یک از ما به مراکز واکسیناسیون کرونا ناخواسته موجب ابتلای خود و دیگران به کووید ۱۹ شویم که این موضوع به نوعی حق‌الناس است.

وی اضافه کرد: از بخش خصوصی می‌خواهیم در بحث سلامت به‌خوبی یاری‌رسان مردم در ایام موج ششم بحران کرونا باشد و از سازمان نظام پزشکی می‌خواهیم که پشتیبانی خوبی در بحث حضور بخش خصوصی در خط مقدم جبهه مبارزه با ویروس کرونا داشته باشد.

نظری گفت: این آمادگی را داریم تا با استفاده از ظرفیت نمایندگان مجلس شورای اسلامی، سازمان برنامه و بودجه، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و دیگر مجموعه‌های کشوری، استانی و شهری تمامی نیازهای دانشگاه‌های علوم پزشکی خراسان رضوی را تامین نماییم تا مشکلی در امر خدمت‌رسانی شایسته مردم به عنوان بزرگترین سرمایه‌های کشور شاهد نباشیم.

00024.jpg - 99.27 kB

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز