رییس هیات جودو لرستان در گفت وگو با برنا :

جودو لرستان قدرت برتر کشور است / نبود اسپانسر برای حضور در لیگ معضل بزرگ جودوی لرستان است / حضور ۱۶ جودوکار لرستانی در اردوی تیم ملی

۱۴۰۰/۰۸/۰۸ - ۱۲:۳۰:۳۷
کد خبر: ۱۲۵۳۸۲۶
جودو لرستان قدرت برتر کشور است / نبود اسپانسر برای حضور در لیگ معضل بزرگ جودوی لرستان است / حضور ۱۶ جودوکار لرستانی در اردوی تیم ملی
هادی کردی به خبرگزاری برنا گفت: با رفتن برسکوی قهرمانی ونایب قهرمانی مسابقات نوجوانان وجوانان آقایان وبانوان کشور نشان دادیم قدرت برتر جودوی کشور هستیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان ؛ کردی روز شنبه 8 آبان ماه در این گفت وگو  ضمن تبریک به مناسبت روز جهانی جودو با اشاره به آخرین وضعیت جودوی استان ، اظهارکرد: جودو لرستان قدرت برتر کشور است که این قدرت با کسب قهرمانی ونایب قهرمانی  نوجوانان وجوانان آقایان وبانوان  در کشورمشخص شد.

او با اشاره به آسیب های کرونا به جودوی استان ، افزود: با اینکه  شرایط کرونایی  باعث تعطیلی وخسارت به حوزه ورزش از جمله جودو شد ولی ما به گونه ای برنامه ریزی کردیم تا میزان آسیب ها را کاهش داده وبه حداقل برسانیم که نتیجه کاررا الان با کسب این عناوین خوب  داریم می بینیم.

 کردی عدم حضور در لیگ کشور را ازمشکلات  اصلی جودوی لرستان عنوان کرد و گفت: با اینکه درمسابقات قهرمانی کشور در شرایط عالی قرارداریم ودرحال کسب نتیجه های خوبی هستیم  ولی علاقه مندیم درمسابقات لیگ نیز شرکت کنیم که برای حضور درلیگ  نیازمند اسپانسر بوده وانتظار داریم از این لحاظ از جودوی استان حمایت شود .

رییس هیات جودو لرستان با بیان اینکه  نداشتن اسپانسر معضل بزرگ جودوی لرستان است، ادامه داد: من به شما قول می دهم با توجه به این همه ظرفیت و قهرمان که در جودوی لرستان وجوددارد اگر اسپانسر برای حضور جودوی استان درلیگ وجودداشته باشد تمام جودوکاران تیم بومی خواهندبود .

  او با اشاره به وضعیت جودوی بانوان در استان نیزگفت: در جودو بانوان قدرت بلامنازع  کشور هستیم که این برتری نیز نتیجه زحمات مربیان بانوی جودوی استان است.

 کردی استقبال مردم لرستان از ورزش جودو را  بسیارخوب  دانست ویادآورشد: با توجه به عناوین کسب شده اخیر ،سالن ها درحال شلوغ شدن هستند اما گرانقیمت بودن لباس جودو و کلا هزینه بربودن این ورزش مشکلی برای کشف استعدادها وجذب علاقه مندان به این ورزش است چون باید بتوانیم لباس را رایگان بدهیم تا بیشتر جذب جودو شوندولی تامین لباس برای ورزشکاران سخت است.

 رییس هیات جودوی لرستان به خانه دوم جودو استان نیز اشاره کرد وگفت: خانه دوم جودو قرار بود به عنوان کمپ تمرینی احداث شود ولی متاسفانه با اینکه استاندار وقت زمین آن را نیز مصوب کرد ولی هنوز از اقدام  مسکن وشهرسازی استان خبری نیست.

 هادی کردی با بیان اینکه جودو در اکثر شهرهای لرستان فعال است، خاطرنشان کرد:نزدیک به 16 جودوکارملی پوش  از لرستان دررده های نوجوان وجوانان بانووآقا در اردوهای تیم ملی حضوردارند.

 گفت وگو : رضاجودکی نژاد

 

نظر شما