در گفتگو با پیشکسوت جودو البرز مطرح شد:

جودو به روزهای خوب خود بازمی گردد / اثرات مثبت خانه جودو کرج در آینده مشخص خواهد شد

۱۴۰۰/۰۸/۰۸ - ۱۳:۰۲:۲۴
کد خبر: ۱۲۵۳۸۶۱
جودو به روزهای خوب خود بازمی گردد / اثرات مثبت خانه جودو کرج در آینده مشخص خواهد شد
با سرعت گرفتن روند واکسیناسیون و رفع برخی محدودیت ها فعالیت های ورزشی جان تازه ای گرفته و جودو نیز بعد از 2 سال رکود این روزها با حضور فعالان آن از پویایی خاصی برخوردار است.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، خانه جودو کرج در مجموعه شهید کیانپور این روزها میزبان طیف های مختلف جودوکاران در سنین مختلف است و تمرینات وآماده سازی رده های سنی مختلف با شور و حرارتی خاص دوباره از سر گرفته شده است.

در این بین کلاس آموزشی استاد علی بابا شعبانی پور و استاد صادق حریری به عنوان یکی از پرمخاطب ترین دوره های آموزشی محسوب می شود و علاقمندان به جودو استقبال خوبی از آن داشته اند.

در حاشیه این کلاس گفتگویی با محمدصادق حریری سرپرست سابق هیئت جودو البرز و پیشکسوت و مربی این کلاس آموزشی داشته ایم که در ادامه آمده است.

حریری در ابتدا با ابراز خرسندی از شروع دوباره فعالیت های ورزشی گفت: خوشبختانه کلاس های آموزشی ما در روزهای زوج واز ساعت 8 تا 10 شب دایر شده و با حضور نوجوانان و جوانان علاقمند کار آموزش وتمرینات را با قدرت آغاز کرده ایم.

وی افزود: این کلاس آموزشی به محوریت استاد علی بابا شعبانی پور از اساتید و پیشکسوتان جودو کشور و عضو اسبق تیم های مالی و حسن قنبری به عنوان نایب رییس هییت و حامی واسپانسر این کلاس شکل گرفته و بنده نیز در معیت این عزیزان برای پرورش استعدادها و کمک به شکوفایی چهره های مستعد جودو تلاش می کنم.

113

حریری با اشاره به استقبال خوب جودوکاران در سنین مختلف از این کلاس ها گفت: ارائه برنامه، انجام تمرینات مختلف ومرور فنون تشکیل دهنده این کلاس ها هستند و امیدوارم بتوانیم چهره های آماده ای را برای حضور در مسابقات کشوری و درنهایت تیم های ملی تربیت کنیم.

سرپرست اسبق هیئت جودو استان البرز با اشاره به آسیب های ناشی از تعلیق جودو و شیوع کرونا بر رشته ورزشی جودو گفت: متاسفانه با چندین ماه وقفه در فعالیت ها روبرو شدیم وآسیب هایی از این ناحیه خورده ایم.

وی تصریح کرد: سطح آمادگی جسمانی جودو کاران به حداقل رسیده است با این حال تلاش می کنیم با یک برنامه ریزی خوب و بهره گیری از دانش مربیان و پیشکسوتان این نقیصه را جبران کنیم و بار دیگر به روزهای خوب گذشته بازگردیم.

حریری با بیان اینکه فدراسیون نیز تلاش کرده با برگزاری مسابقات کشوری و جایزه بزرگ این خلاء را جبران کند گفت: تعلیق فدراسیون تا چند ماه آینده تمام میشود و قطع به یقین جودو روزهای خوب گذشته خود را تکرار خواهد کرد.

114

111

پیشکسوت جودو البرز به خانه جودو کرج و ظرفیت سخت افزاری آن اشاره کرد وگفت: خوشبختانه با تلاش جمعی همه ارکان جودو البرز خانه جودو این استان به بهره برداری رسیده و خوشحالیم که شرایط برای انجام تمرینات بی دغدغه جودوکاران مهیا شده و می توانیم با بهره از مربیان خوب استان دوباره البرز را به عنوان یک استان مدعی و مدال آور مطرح نماییم.

وی خاطرنشان کرد: زمین خانه جودو به همت استاد بهروز منوچهری تهیه شد و در ادامه  در زمان سرپرستی بنده و همکارانم توانستیم آن را تا مرحله فونداسیون اجرا کنیم و در نهایت عباس سلگی زحمت تکمیل و تجهیز آن را کشید تا امروز جودو استان دغدغه کمتری از ناحیه امکانات سخت افزاری داشته باشد وبا ایجاد یک فضای ابرومند اثرات آن را در سالهای آینده خواهیم دید.

حریری در پایان گفت: به همت خانواده بزرگ جودو استان اعم از پیشکسوتان،مربیان و ورزشکاران دست در دست هم برای موفقیت و تعالی این رشته ورزشی تلاش خواهیم کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز