معاون سازمان پدافند غیرعامل کشور:

دستگاه‌های اجرایی استان ها اعتبارات لازم برای اجرای طرح جامع پدافند غیرعامل را اعلام کنند

۱۴۰۰/۰۸/۰۹ - ۰۱:۳۲:۵۰
کد خبر: ۱۲۵۴۱۰۱
دستگاه‌های اجرایی استان ها  اعتبارات لازم برای اجرای طرح جامع پدافند غیرعامل را  اعلام کنند
سردار "مهدی رحیمی" گفت: اجرای طرح جامع پدافند غیر عامل کشور در بودجه ۱۴۰۱پیگیری می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان؛ سردار  رحیمی روز شنبه در جلسه پدافند غیرعامل شیلات لرستان اظهارکرد: دستگاه‌های اجرایی استان ها باید اعتبارات لازم برای اجرای طرح جامع پدافند غیرعامل را بررسی و اعلام کنند تا برای تصویب در بودجه ۱۴۰۱ پیگیری شود.

معاون بسیج و امور استان‌های سازمان پدافند غیرعامل کشور افزود:برای هر استان یک طرح جامع پدافند غیرعامل تعریف و کل دارایی های هر استان احصا شده است.

اوافزود: لرستان در این خصوص پیشرو بود و کل مطالب مربوط به تهدیدات، آسیب پذیری و مصون سازی استان در قالب طرح جامع پیش بینی شده است.

سردار رحیمی  با بیان اینکه قرارگاه های زیستی، شیمایی و پرتوی در این طرح پیش بینی شده است، تصریح کرد: هر سال برنامه هایی از این طرح عملیاتی و اجرایی می شود که طرح لرستان به دستگاه ها ابلاغ و امسال ۱۰ برنامه در بحث زیرساخت ها پیش بینی شده است.

او گفت: باید امسال هر دستگاه برای سال ۱۴۰۱ پیش بینی و اعلام اعتبار کند تا در بودجه سال آینده دنبال شود بنابراین سال بعد زمان سرعت در اجرای برنامه های طرح جامع خواهد بود که لرستان یکی از استان های پیشتاز در آماده کردن و بروز رسانی طرح جامع پدافند غیرعامل است.

معاون بسیج و امور استان‌های سازمان پدافند غیرعامل کشور با تاکید بر اهتمام جدی برای توسعه لرستان،خاطرنشان کرد: اهمیت پدافند غیرعامل، مصون سازی و کاهش آسیب ها،  با حمله سایبری به جایگاه های توزیع سوخت بیشتر

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز