استاندار اردبیل:

ایثارگران ظرفیت بزرگی در خدمت رسانی هستند

۱۴۰۰/۰۸/۰۹ - ۰۹:۳۸:۵۹
کد خبر: ۱۲۵۴۱۷۴
ایثارگران ظرفیت بزرگی در خدمت رسانی هستند
استاندار اردبیل گفت: ایثارگران و پیشکسوتان دوران دفاع مقدس از جمله مهم ترین ظرفیت های خدمت رسانی هستند و در مقاطع مختلف این موضوع را ثابت کرده اند.

به گزارش خبرگزاری برنا از اردبیل، سید حامد عاملی در نشست با اعضای شورای مرکزی مجمع ایثارگران متحد پایدار استان بیان کرد: با همدلی و همگرایی کارهای بزرگی می توان انجام داد و انتظار مردم از نیروهای دلسوز نظام و انقلاب نیز خدمت رسانی و برداشتن گام های بزرگ توسعه است.

وی افزود: پیاده کردن گام دوم انقلاب در استان نیازمند همکاری و همگرایی بوده و انتظار می رود پیشکسوتان عرصه ایثار نیز در این راستا مسوولانه ورود پیدا کنند.

استاندار اردبیل در ادامه مسوولیت را جایگاهی برای خدمتگزاری به مردم عنوان کرد و گفت: تلاش برای سفر ریاست جمهوری به استان از جمله پیگیری هایی بود که با توجه به انجام آن قبل از تنظیم بودجه سال آینده می تواند در تامین اعتبارات پروژه های مهم استان موثر باشد.

عاملی ایجاد حس امنیت و آرامش در مردم را از جمله شاخصه های نیروهای دلسوز انقلاب عنوان کرد و گفت: باید با همدلی در راستای تحقق عدالت در جامعه تلاش کنیم تا باری از مشکلات مردم کاسته شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز