۸۰ درصد سالن‌های ورزشی به نام شهدا نامگذاری شده است

۱۴۰۰/۰۸/۰۹ - ۱۰:۲۱:۳۸
کد خبر: ۱۲۵۴۲۴۵
۸۰ درصد سالن‌های ورزشی به نام شهدا نامگذاری شده است
مدیر کل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: ۸۰درصد سالن‌ها و مجموعه های ورزشی به نام شهدای ورزشکار در این استان نامگذاری شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، افشین داوری در خصوص بحث تکریم شهدا و خانواده‌های این عزیزان اظهار کرد: خوشبختانه ۴۰ درصد کارکنان این اداره از خانواده شهدا و ایثارگران و یا از وابستگان این عزیزان هستند که با روحیه ایثار، جوانمردی و پهلوان منشی فعالیت و مروجین فرهنگ ایثار و شهادت در میان ورزشکاران هستند.

وی ادامه داد: باتوجه به تاکید مقام معظم رهبری در معرفی و شناسایی شهدای ورزشکار، ۸۰درصد سالن‌ها و مجموعه های ورزشی به نام شهدای ورزشکار در این استان نامگذاری شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی با بیان اینکه شهیدان والامقام شوشتری، برونسی، نظریزاد، کاوه و آزادی از شهدای شاخصی در رشته های ورزشی هستند، عنوان کرد: با کمال افتخار آمادگی کامل در جهت برگزاری برنامه های ورزشی با حضور ویزه خانواده شهدا، جانبازان وازادگان هستیم و تاکنون فعالیت های مختلفی در این زمینه صورت گرفته است.

داوری در پایان افزود: با حضور همکاران بنیاد و اداره ورزش وجوانان با تنی چند از خانواده شهدا و ایثارگران در این هفته دیدار صورت گرفته است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز