پیگیری با جدیت تبدیل وضعیت ایثارگران دستگاهها در دستور کار بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران

۱۴۰۰/۰۸/۰۹ - ۱۲:۵۷:۲۷
کد خبر: ۱۲۵۴۳۴۷
پیگیری با جدیت تبدیل وضعیت ایثارگران دستگاهها در دستور کار بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران
مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران گفت: تبدیل وضعیت ایثارگران را در دستگاهها با جدیت پیگیری می کنیم.

به گزارش برنا؛ جلسه مشترک مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران با معاون امور عمرانی استانداری، مدیر کل امور شهری و مشاور استاندار در امور ایثارگران در محل استانداری مازندران برگزار گردید.
مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران در این جلسه با تاکید بر رفع دغدغه های فرزندان شاهد و ایثارگر شاغل در شهری های استان بویژه در شهرهای بزرگ مازندران اظهار داشت: شان و منزلت ایثارگران در دستگاهها باید حفظ شود و رفتار با این عزیزان باید مودبانه و با اخلاق حسنه و نیکو همراه باشد.
حجت الاسلام دکتر یوسف پور گفت: شهرداریهایی که نسبت به تبدیل وضعیت فرزندان معزز شهدا و ایثارگران در سطح استان اقدام کردند قدردانی کرد و اضافه کرد: تبدیل وضعیت این عزیزان در ادارات و شهرداریها را با هماهنگی استانداری مازندران با جدیت تمام پیگیری می کنیم.
این مسئول تصریح کرد: باید کاری کنیم که دل خانواده های شهدا و ایثارگران را شاد کنیم و با اقدامات خوب و پسندیده موجبات رضایتمندی این اسوه های ایثار و استقامت را فراهم نمائیم.
مدیر کل  بنیاد مازندران گفت: در این جلسه در رابطه با تبدیل وضعیت فرزندان شاهد و ایثارگر شاغل در شهرداری ها ( از شرکتی به قراردادی و رسمی، مکاتبات صورت گرفته ) همراه با ارائه راهکارهای پیشنهادی تبادل نظر صورت گرفت.
مهندس رازجویان معاون عمرانی استانداری مازندران خواستار تبدیل وضعیت فرزندان عزیز شاهد و ایثارگر از سوی شهرداریها شد.
گفتنی است مدیر کل بنیاد مازندران پس از آن در محل بررسی احراز ۲۰۰ پرونده ایثارگران که با حضور دکتر وفا شعار رئیس احراز بنیاد مرکز در ساری برگزار شد شرکت کرد.
حجت الاسلام دکتر یوسف پور با حضور در البرز مرکزی سوادکوه ، مسائل و مشکلات ایثارگران شاغل در آن را همراه با ارائه راهکلر مورد بررسی و تبادل نظر قرار داد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز