دکتر سجاد انوشیروانی مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل:

تیم داری شهرداری اردبیل در لیگ های پایه منع قانونی ندارد

۱۴۰۰/۰۸/۱۰ - ۰۹:۲۱:۲۸
کد خبر: ۱۲۵۴۶۵۴
تیم داری شهرداری اردبیل در لیگ های پایه منع قانونی ندارد
مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل در نشست با شهردار و اعضای شورای شهر اردبیل، تیم داری شهرداری اردبیل در رشته فوتبال و در لیگ دسته یک، دو، سه و پایه هیچ منع قانونی ندارد.

به گزارش خبرگزاری برنا از اردبیل، سجاد انوشیروانی در نشست با اعضای شورای شهر و شهردار اردبیل اظهار کرد: نباید کمیته انطباق و سازمان بازرسی به تیم داری شهرداری اردبیل غیر از لیگ حرفه ای مانعی به وجود آورد بلکه همچون سایر استان ها شهرداری می تواند در لیگ های دسته یک تا سه و تیم های پایه که حرفه ای نیستند روند تیم داری خود را ادامه دهد.

وی خاطرنشان کرد: شهرداری با همراهی پیمانکاران و گروه های فعال در پروژه های سرمایه گذاری و عمرانی می توانند به عنوان اعضای هیئت مدیره تیم فوتبال شهرداری را پشتیبانی مالی کند تا تیم فوتبال شهرداری اردبیل بتواند در رده های مختلف سنی فعالیت داشته باشد.

مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل در مورد وضعیت فوتبال استان اردبیل و ایجاد زیرساخت ها در شهرستان های مختلف بیان کرد: استادیوم ورزشی در گرمی، مشگین شهر و خلخال به صورت چمن مصنوعی بعد از سال ها راه اندازی شده و هم اکنون در همه شهرستان های استان زیرساخت حرفه ای فوتبال فراهم است و دیگر نیازی به حضور تیم های فوتبال در مرکز استان برای برگزاری مسابقات باشگاهی وجود ندارد و شرایط برای برگزاری لیگ استان در همه مناطق فراهم شده است.

انوشیروانی از احداث سالن ورزشی در گلمغان، آرازعلی، ایران آباد و دیگر مناطق سیزده گانه اردبیل خبر داد و گفت: امیدواریم با همکاری شهرداری و تامین زمین ساخت سالن های ورزشی در این مناطق توسعه یابد.

وی با قدردانی از حمایت شورا و شهرداری از هیئت های ورزشی بیان کرد: امسال دو میلیارد و 800 میلیون تومان شورا و شهرداری در پشتیبانی از هیئت های ورزشی هزینه خواهد کرد که امیدواریم در سال آینده برای تخصیص این منابع به هیئت ها از پیشنهادات و ارائه برنامه از سوی اداره کل ورزش و جوانان در زمان تصویب بودجه استقبال شود.

مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل تصریح کرد: سند جامع ورزش استان در چند ماه آینده تکمیل خواهد شد تا براساس این سند ظرفیت های استان در رشته های اولویت دار ورزشی مشخص شده و با ایجاد زیرساخت ها تلاش می کنیم تا در مسابقات مختلف مدال آوری ورزشکاران را شاهد باشیم.

انوشیروانی اظهار کرد: در شورابیل پیشنهاد راه اندازی اسکله و فضای رقابت ها در رشته های آبی به ویژه قایقرانی فراهم می آید و در کنار آن از شهردار اردبیل خواستیم تا در کنار سرمایه گذاران بخش خصوصی با هزینه ای کم فضای اسکیت و اسکواش را در پارک ها به عنوان طرح های الگویی اجرایی کرده و در سایر مناطق با استفاده از ظرفیت بخش خصوصی این طرح ها توسعه یابد.

در این جلسه اعضای شورای شهر و شهردار اردبیل پیشنهادات و نقطه نظرات خود را با هدف توسعه ورزش قهرمانی و همگانی به ویژه احیای تیم فوتبال شهرداری اردبیل مطرح کرده و قرار شد تا با استفاده از ظرفیت بخش خصوصی و سرمایه گذاران طرح های اولویت دار در رشته های ورزشی مدال آور اجرایی شده و سازمان فرهنگی – ورزشی شهرداری اردبیل نیز کمک کار اداره کل ورزش و جوانان در حوزه سخت افزاری و نرم افزاری باشد.

 

نظر شما