رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل:

سرانه درآمدی مردم اردبیل ۶۷ درصد سرانه درآمدی میانگین کشوری است

۱۴۰۰/۰۸/۱۲ - ۰۹:۴۳:۳۸
کد خبر: ۱۲۵۵۶۸۷
سرانه درآمدی مردم اردبیل ۶۷ درصد سرانه درآمدی میانگین کشوری است
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل گفت: سرانه درآمدی مردم استان اردبیل ۶۷ درصد سرانه درآمدی میانگین کشوری است.

به گزارش خبرگزاری برنا از اردبیل، داود شایقی ۱۰ آبان در مراسم گرامیداشت روز آمار و برنامه‌ریزی در جمع مدیران و معاونین سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل اظهار کرد: استان اردبیل در رشد اقتصادی و تولید ناخالص بر اساس آمارهای ارائه شده در سال‌های اخیر، حرکت رو به جلویی داشته و باید این توانمندی‌ها تقویت شود.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل با بیان اینکه اعتبارات سال آینده در مسیر رشد اقتصادی، اشتغال و پروژه‌های باارزش افزوده بیشتر هزینه خواهد شد، تصریح کرد: باید تورم مهار و با کنترل نقدینگی معیشت مردم بهبودیافته و وضعیت مطلوبی را در نظام اقتصادی کشور شاهد باشیم.

وی افزود: سازمان برنامه‌وبودجه در فصل جدید فعالیت‌ها و برنامه‌ریزی‌های خود تلاش می‌کند تا برای سال آینده لایحه بودجه عملیاتی را تهیه و تدوین کند تا بیشتر پروژه‌ها با رویکرد رشد اقتصادی، ارزش افزوده بیشتر، درآمدزایی و اشتغال مردم به سرانجام برسد.

شایقی اهمیت آمار و اطلاعات دقیق را در فرایند برنامه‌ریزی و نظام اجرایی یادآور شد و بیان کرد: بر پایه آمار و اطلاعات دقیق همه‌ساله گزارش‌های حوزه بودجه‌ریزی و برنامه‌ریزی به‌صورت دقیق ارائه شده و این امر بدون حواشی و دیدگاه‌های سیاسی بوده است.

وی افزود: آمار و اطلاعات دقیق نه‌تنها فعالیت‌های ما را منسجم کرده بلکه جلوی انحرافات احتمالی را در مسیر توسعه استان گرفته است و مدیران و معاونان، کارشناسان و رؤسای گروه‌ها در سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل همدل و هماهنگ کارها را به‌پیش برده‌اند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل تصریح کرد: طرح‌های خوبی در این حوزه به انجام رسیده که نتایج آن در اختیار دستگاه‌ها و سازمان‌های مختلف با برنامه‌ریزی درست و شایسته قرار گرفته است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز