کاهش ۱۶ درصدی نزاع و درگیری در مازندران

۱۴۰۰/۰۸/۱۲ - ۱۱:۲۷:۰۱
کد خبر: ۱۲۵۵۸۹۶
کاهش  ۱۶ درصدی نزاع و درگیری در مازندران
رئیس پلیس پیشگیری استان مازندران از کاهش 16 درصدی نزاع و درگیری در مهر ماه سال جاری خبر داد

به گزارش برنا مازندران ، سرهنگ سید محسن جعفری در تشریح این خبر، گفت: امروزه نزاع و درگیری یکی از شاخص های مهم وجود خشونت در جامعه به شمار می رود که نظم حاکم بر جامعه را مختل می کند و تهدیدی جدی برای ثبات امنیت در جامعه محسوب می شود.

وی با بیان این که خوشبختانه نزاع و درگیری در مهر ماه سال جاری با کاهش 16 درصدی مواجه بوده است، خاطر نشان کرد: حضور گشت های هدفمند و اعزام سریع و به موقع مامورین در محل درگیری های بوقوع پیوسته و دستگیری نفرات درگیر یا ضارب، آموزش همگانی موثر نسبت به پیامدهای منفی نزاع در جوامع هدف از مهم ترین عوامل کاهش نزاع و درگیری در استان بوده است.

سرهنگ جعفری با اشاره به مصالحه 68 درصدی پرونده های نزاع و درگیری در کلانتری و پاسگاه های افزود: ارجاع این نوع پرونده ها به دایره مشاوره و مددکاری کلانتری ها در سطح استان می تواند در کاهش آسیب های اجتماعی بسیار موثر باشد.

رئیس پلیس پیشگیری استان مازندران در خاتمه احترام به قانون را همواره امنیت آفرین دانست و افزود: بهترین مرجع برای رسیدگی به دعاوی از طریق مراجع قضائی است و هر گونه اقدام خارج از ضوابط عاقبت جبران ناپذیری برای افراد قانون شکن در بر خواهد داشت .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز