استاندار البرز:

مدیران استانی برای حمایت از تولید در میدان باشند/ برنامه‌های مغفول مانده البرز در حوزه تولید و صنعت عملیاتی شد

۱۴۰۰/۰۸/۱۳ - ۱۰:۲۴:۳۳
کد خبر: ۱۲۵۶۳۷۳
مدیران استانی برای حمایت از تولید در میدان باشند/ برنامه‌های مغفول مانده البرز در حوزه تولید و صنعت عملیاتی شد
استاندار البرز با بیان اینکه مدیران استانی برای حمایت از تولید در میدان باشند گفت: با شعار حمایت از تولید به اهداف ارزشمند نظام نمی رسیم و باید با تمام قوا وارد میدان شویم و موانع را از سر راه فعالان اقتصادی برداریم.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، عزیزالله شهبازی در جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی که صبح امروز پنجشنبه در محل اتاق بازرگانی استان با حضور فعالان اقتصادی برگزار شد، اظهار کرد: بر اساس فرمان ارزشمند مقام معظم رهبری مبنی بر تولید، پشتیبانی ها، مانع زدایی ها، مسئولیت خطیری بر دوش ما بعنوان کارگزاران نظام نهاده شده است.

وی ادامه داد: موضوعات مختلف بخش های مختلف اقتصادی، کشاورزی، تولید، صنعت و تجارت در این نشست با حضور فعالان اقتصادی و مدیران مربوطه به صورت تخصصی مورد بررسی قرار می گیرد.

شهبازی گفت: مصوبات در هر جلسه مرور می شود و روند تحقق آنها زیر ذره بین است چراکه هر اقدامی حتی کوچک که مسیر تولید و پیشرفت اقتصادی را تسهیل کند، ارزشمند است.

وی افزود: ما در مقابل مردم مسئول هستیم و باید بستری را فراهم کنیم که تولید و اشتغال در مسیر درست خود قرار گیرد و در این راستا موانع را یکی پس از دیگری از سر راه برداریم.

استاندار البرز گفت: تمامی دستگاه های مربوطه باید در این زمینه اشراف و همراهی کامل را داشته باشند چراکه با توجه به فرامین مقام معظم رهبری و ماموریت های محوله از سوی دولت محترم، اکنون تولید و اشتغال از مهمترین دغدغه ها هستند.

وی با اشاره به گره گشایی از راه اندازی شهرک صنفی شیخ آباد و ایجاد زمینه اشتغال چند هزار نیروی کار، افزود: اقداماتی از این دست در 3 سال اخیر فراوان داشتیم و بسیاری از برنامه های بجا مانده قدیمی به سرانجام مطلوب رسیدند.

این مسئول افزود: مدیرانی که حضور در چنین جلساتی را جدی نمی گیرند، باید پاسخگو باشند چراکه مسئولیتی مهمتر از این ندارند و عدم حضورشان ترک فعل و سهل انگاری محسوب می شود.

استاندار البرز گفت: برای ارتقا زیرساخت هایی همچون آب، برق و گاز برای صنعتگران، رایزنی ها و پیگیری های فراوانی کردیم که افزایش حق آبه استان، رینگ شبکه گازرسانی و ایجاد اولین پست برق 400 کیلوولت از اهم آنها است و این تلاش ها ادامه دارد.

 

نظر شما