زنده گیری و نجات یک گرگ در سطح شهر خرم آباد

۱۴۰۰/۰۸/۱۴ - ۲۳:۳۴:۵۲
کد خبر: ۱۲۵۶۸۱۴
زنده گیری و نجات یک گرگ در سطح شهر خرم آباد
مدیر کل حفاظت محیط زیست لرستان از زنده گیری گرگ مشاهده شده در سطح شهر خرم آباد توسط یگان حفاظت محیط زیست لرستان و انتقال آن به مرکز قرنطینه کلدر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان؛ مهرداد فتحی بیرانوند در این خصوص به خبرنگاران، اظهارکرد: با دریافت گزارشاتی مبنی بر مشاهده  یک قلاده گرک در  سطح شهر خرم آباد،  زنده گیری این حیوان در دستور کار نیرو‌های حفاظت محیط زیست و دیگر نیرو‌های امدادی در شهر قرار گرفت.

او افزود: این قلاده گرگ ظهر جمعه 14 آبان در یکی از مناطق شمالی شهر خرم آباد توسط نیرو های یگان حفاظت محیط زیست لرستان زنده گیری شد و برای معاینه و سایر اقدامات درمانی به مرکز قرنطینه  پاسگاه محیط بانی کلدر منتقل شد.

فتحی بیرانوند تصریح کرد: هم اکنون این قلاده گرگ جهت بررسی وضعیت جسمی در مرکز قرنطینه کلدر نگهداری میشود تا پس از اطمینان از سلامتی این حیوان، در طبیعت رهاسازی شود.

مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان یکی از دلایل اصلی نزدیک شدن حیوانات وحشی به جوامع انسانی را تغییر اکوسیستم جانوری و در نتیجه کمبود منابع تغذیه ای این حیوانات بر اثر تخریب محیط زیست عنوان کرد و از مردم خواست در صورت مشاهده هر گونه حیوان وحشی در مناطق مسکونی موضوع را سریعا به سامانه ۱۵۴۰  سازمان حفاظت محیط زیست و یا آتش نشانی اطلاع دهند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز