معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان البرز:

البرز میزبان سوگواره ملی " به وقت دلتنگی" می‌شود/ برگزاری یادواره "شهدای ورزشکار" در آذرماه

۱۴۰۰/۰۸/۱۵ - ۰۸:۴۷:۴۳
کد خبر: ۱۲۵۶۸۶۸
البرز میزبان سوگواره ملی  به وقت دلتنگی می‌شود/ برگزاری یادواره شهدای ورزشکار در آذرماه
معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان البرز از برگزاری سوگواره ملی سردار شهید سلیمانی با عنوان به وقت دلتنگی در کرج خبرداد.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، مهران افشاری اظهار کرد: دو دوره از این سوگواره در شهرهای مشهد وتهران به شکل ملی برگزار شده و با پیگیری های صورت گرفته مقرر شده دوره سوم در البرز وبه میزبانی شهر کرج برگزار شود.

وی افزود: پیش از این البرز تجربه یک دوره برگزاری استانی این سوگواره را داشته و میزبان آثار هنرمندان و فعالان فرهنگی با محوریت رشادت ها و ایثارگری های سردار سلیمانی و جبهه مقاومت بوده است.

افشاری با بیان اینکه دبیرخانه این سوگواره در کرج راه اندازی شده است وفراخوان جذب آثار به زودی برگزار خواهد شد گفت: در برگزاری این رویداد بنیاد شهید و امور ایثارگران البرز، شهرداری و شورای شهر کرج و برخی نهاد های فرهنگی مشارکت دارند.

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان البرز در بخشی دیگر از صحبت های خود به برگزاری یادواره شهدای ورزشکار البرز اشاره کرد و گفت: این یادواره آذرماه امسال برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه در برگزاری این رویداد ارزشی بسیج ورزشکاران استان البرز وهیئت رزمندگان کرج  مشارکت  دارند تصریح کرد: تجلیل از خانواده شهدای ورزشکار و تکریم مربیان اخلاق مدار بخش های اصلی این یادواره محسوب می شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز