رییس کمیسیون فرهنگی،ورزشی و اجتماعی شورای شهر کرج :

بستر ادامه فعالیت باشگاه شهرداری را فراهم می‌کنیم/ مخالف ورزش حرفه‌ ای نیستم

۱۴۰۰/۰۸/۱۵ - ۱۰:۰۲:۰۳
کد خبر: ۱۲۵۶۹۴۹
بستر ادامه فعالیت باشگاه شهرداری را فراهم می‌کنیم/ مخالف ورزش حرفه‌ ای نیستم
رییس کمیسیون فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شورای شهر کرج با بیان اینکه با اتخاذ تمهیدات لازم بستر فعالیت تیم های ورزشی باشگاه شهرداری در لیگ های استانی و کشوری را مهیا می کنیم گفت: مخالف فعالیت شهرداری در حوزه ورزش قهرمانی و حرفه ای نیستم.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، حجت الاسلام علیرضا سعیدی که جمعه شب گذشته مهمان برنامه تلویزیونی ورزش البرز بود اظهار کرد: با شکل گیری باشگاه شهرداری در دو سال اخیر نتایج خوب و قابل قبولی توسط تیم های شهرداری کرج کسب شده که سرآمد آنها تنیس روی میز  وفوتبال بوده است.

وی افزود: ضمن ارج نهادن به زحمات صورت گرفته در گذشته بنای شورای ششم ادامه کارهای خوب و اثربخش گذشته است با این حال درحوزه فعالیت های فرهنگی ورزشی  نیازمند یک مهندسی اقتصادی هستیم.

سعیدی تصریح کرد: اینکه در برهه ای مدیریت وقت اعتقاد وعلاقه  به ورزش داشته و زمینه رونق فعالیت های ورزشی و اختصاص بودجه صورت گرفته و در مقطعی با عدم علاقمندی این فرایند مورد توجه قرار نگیرد ومتوقف شود مورد پذیرش نیست و باید برای آن چاره اندیشی کرد.

رییس کمیسیون فرهنگی ورزشی و اجتماعی شورای شهر کرج با تاکید بر توسعه زیرساخت ها و کمک به رونق ورزش همگانی به عنوان دو مسئولیت وماموریت مدیریت شهری بیان کرد: در بودجه سال آینده تکلیف اعتبارات ومحل هزینه کرد آن در بخش های مختلف اعم از حوزه های فرهنگی اجتماعی و ورزشی به شکل کاملا شفاف مشخص خواهد شد.

عضو پارلمان شهری کرج ایجاد درآمد پایدار برای هر فعالیت فرهنگی اجتماعی و ورزشی را یک ضرورت دانست و گفت: هر اقدامی در این بخش یک زیرساخت بودجه مشخص را می طلبد.

وی در پایان با تاکید براینکه تلاش می کنیم در قالب یک مشارکت و همکاری زمینه ادامه فعالیت تیم های ورزشی باشگاه شهرداری کرج را در سال جاری مهیا کنیم گفت: علیرغم مشکلات ومحدودیت های موجود اقتصادی همراه ورزش خواهیم بود و کارهای خوب گذشته را تداوم خواهیم بخشید.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز