سرمربی خیبر خرم آباد:

بازی ما با مس بابک قابل قبول بود / تیم مس شهر بابک تیم ما را خوبی آنالیز کرده بود

۱۴۰۰/۰۸/۱۶ - ۰۰:۵۳:۰۵
کد خبر: ۱۲۵۷۳۶۳
بازی ما  با مس بابک قابل قبول بود /  تیم مس شهر بابک تیم ما را خوبی آنالیز کرده بود
محسن عاشوری گفت:دقایق پایانی اگر کمی دقت می کردیم می توانستیم به برنده بازی باشیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان؛ محسن عاشوری سرمربی تیم فوتبال خیبر خرم آباد در کنفرانس مطبوعاتی بعد از بازی با مس شهر بابک اظهار کرد : بازی خوبی بود که مهمترین عامل، چمن مناسب استادیوم امام علی(ع) بود که در اختیار دو تیم قرار داده بود و جا دارد از مسئولین چمن که به خوبی از این چمن نگهداری می‌کنند تشکر کنم.

اوافزود: بازی سخت ، فیزیکی و تاکتیکی بود که خیلی کم موقعیت برای دو تیم پیش آمد و بیشتر بازی میانه زمین بود این نشان می‌دهد که تیم مس شهر بابک تیم ما را خوبی آنالیز کرده بود مثل تیم ما که شناخت و آنالیز خوبی از تیم حریف داشتیم.

عاشوری تصریح کرد: پیش بینی می کردیم ، تیم مس شهر بابک تیم قابل احترام، با شخصیت و خیلی منظم بازی کند چون ساختار خوبی دارند و می دانستیم اقای رضایی سومین سالی است که با مس کار می‌کنند، مربی کاربلد ی است که  توانایی بالایی دارد.

سرمربی خیبر خرم آباد عنوان  کرد: خسته نباشید عرض می کنم خدمت بازیکنان خودمان،  پیش بینی می کردیم یک مقدار ارتفاع در نیمه اول تیم را اذیت کند و کیفیت تیم را پایین بیاورد، خوشبختانه این طور نشد و در دقیقه ۲۵ بازیکنان خود را با شرایط زمین و آب و هوا  وفق دادند و این شد که توانستیم بازی قابل قبولی را علی رغم این که بازی مساوی شد به نمایش بگذاریم.

او گفت: خیلی خوشحالم از اینکه بعد از گلی که دریافت کردیم بچه ها نظم خود را حفظ کردند و با همان استراتژی و تمرکز ، با صبر و حوصله به گل رسیدیم ، اگر در دقایق پایانی کمی دقت می‌کردیم می‌توانستیم برنده بازی شویم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز