ارتقای رتبه آزمایشگاه مرکزی دانشگاه لرستان در کشور

۱۴۰۰/۰۸/۱۶ - ۱۲:۰۹:۵۹
کد خبر: ۱۲۵۷۶۲۷
ارتقای رتبه آزمایشگاه مرکزی دانشگاه لرستان در کشور
آزمایشگاه مرکزی دانشگاه لرستان درجمع برترین رابط‌های مراکز آزمایشگاهی کل کشور قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان؛داریوش میرزایی، رابط آزمایشگاه مرکزی دانشگاه لرستان در رتبه‌ی دهم برترین رابط‌های مراکز آزمایشگاهی کل کشور ( بخش‌های دولتی و خصوصی) و رتبه‌ی سوم رابط‌های برتر آزمایشگاه‌های مرکزی وزارت علوم،تحقیقات و فناوری قرار گرفت.

براساس اعلام رتبه‌بندی شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی ایران وابسته به معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری، عملکرد ۴۷۸ مرکز آزمایشگاهی کشور (بخش‌های دولتی و خصوصی) که عضو این شبکه هستند مورد ارزیابی قرار گرفت و این ارزیابی، مختص سال ۱۳۹۹ است.

براساس تحلیل جدول رتبه‌بندی شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی ایران، در بین آزمایشگاه‌های مرکزی که فقط وابسته به وزارت علوم هستند، داریوش میرزایی از آزمایشگاه مرکزی دانشگاه لرستان در رتبه‌ی سوم رابط‌های برتر آزمایشگاه‌های وابسته به وزارت علوم، بعد از رابط‌های آزمایشگاه‌های دانشگاه‌های صنعتی شریف و فردوسی مشهد قرار گرفته است و در بین مجموع آزمایشگاه‌های کشور که عضو این شبکه هستند ( آزمایشگاه‌های وزارت علوم و آزمایشگاه‌های خارج از وزارت علوم متعلق به سایر وزارتخانه‌ها و بخش خصوصی)، داریوش میرزایی از آزمایشگاه مرکزی دانشگاه لرستان، رتبه‌ی دهم در فهرست ۲۶ رابط برتر (برگزیده) آزمایشگاهی سراسر کشور را به دست آورده است. تعداد ۲۶ رابط برتر آزمایشگاهی کشور از جمع ۴۷۸ رابط، انتخاب شده‌اند.   

علاوه بر آزمایشگاه‌های وزارت علوم، آزمایشگاه‌های شرکت‌های بخش‌ خصوصی و بسیاری از وزارتخانه‌ها، سازمان‌ها و نهادهای دولتی کشور، عضو این شبکه هستند.

همچنین، براساس تحلیل جدول اعلام شده از سوی شبکه‌ آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی ایران، وابسته به معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری، آزمایشگاه‌های کل کشور شامل بخش‌های دولتی و خصوصی، رتبه‌بندی شده‌اند که نام آزمایشگاه مرکزی دانشگاه لرستان در رتبه‌ی ۲۷ در بین ۳۳۰ آزمایشگاه (آزمایشگاه‌های بخش‌های دولتی و خصوصی سراسر کشور)، قرار گرفته است.

براساس این تحلیل (ارزیابی عملکرد سال ۹۹)، نام آزمایشگاه مرکزی دانشگاه لرستان در بین آزمایشگاه‌هایی که فقط وابسته به وزارت علوم هستند، در رتبه‌ی دوم بعد از دانشگاه صنعتی شریف قرار گرفته در حالی که در سال ۹۸ در رتبه‌ی سوم قرار داشت. 

در حال حاضر،  حسین حاتمی، مدیریت آزمایشگاه مرکزی دانشگاه لرستان را برعهده دارد.

آزمایشگاه مرکزی دانشگاه لرستان، از جمله زیرمجموعه‌های حوزه‌ی کاری معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه لرستان محسوب می‌شود.

برای مشاهده رتبه‌بندی آزمایشگاه‌های کل کشور (بخش‌های دولتی و خصوصی) که توسط شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی ایران انجام شده است، اینجا کلیک کنید.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز