درزی خلردی رئیس هیات فوتبال مازندران شد

۱۴۰۰/۰۸/۱۶ - ۱۲:۱۹:۱۵
کد خبر: ۱۲۵۷۶۲۸
درزی خلردی رئیس هیات فوتبال مازندران شد
رحیم درزی خلردی با ۲۶ رای به عنوان سکان دار جدید هدایت هیات فوتبال مازندران انتخاب شد

به گزارش برنا مازندران ، انتخابات هیأت فوتبال مازندران با حضور عزیزی خادم رئیس فدراسیون فوتبال در مجتمع آموزشی فرهنگی شهید بهشتی بهزیستی ساری برگزار شد که در نهایت رحیم درزی خلردی برای مدت ۴ سال به عنوان رئیس هیات فوتبال استان انتخاب شد.

انتخابات رئیس هیات فوتبال مازندران با حضور ۸ کاندیدار برگزار و در نهایت درزی خلردی با ۲۶ رای به عنوان رئیس هیات فوتبال استان انتخاب شد.

سیداسماعیل احمدی، محمدهادی خلردی، رحیم درزی خلردی، سید مرتضی صالحی، عادل عالیشان، صالح کاردگر، حسن کیومرثی و مختار مهدوی کاندیدای نامزد ریاست پست هیات فوتبال مازندران بودند.

 

استعداد یابی فوتبالیست‌های ۱۹ ساله آغاز می‌شود


عزیزی خادم رئیس فدراسیون فوتبال نیز در جلسه انتخاب رئیس جدید هیات فوتبال مازندران در ساری گفت: بعد از کار استعدادیابی مهم و تاریخی در رده‌های سنی مختلف، کار استعدادیابی ۱۹ ساله‌ها هم در کشور آغاز می‌شود.

او افزود: توسعه فوتبال را فقط در تیم ملی فوتبال بزرگسالان نمی‌بینیم و در همه رده‌های مشغول کار هستیم که این امر به لطف خدا و کمک همه همکاران و مساعی مشترک به صورت مدیریت شده انجام شده است.

رئیس فدراسیون فوتبال افزود: فوتبال ساحلی ما نیز تا فینال مسابقات بین قاره‌ای رفت و تیم ملی امید نیز نتایج درخشانی به دست آورد.
عزیزی خادم با بیان اینکه مازندران قطب فوتبال کشور است، گفت: این استان باید از تمام ظرفیت‌ها برای پیشرفت استفاده کند.

او  افزود: با توجه کمبود امکانات، تراکم جمعیت و نبود مراکز و کارخانه‌های بزرگ صنعتی در استان باید تعامل بالایی بین مسئولان و جامعه ورزشی وجود داشته باشد.

عزیزی خادم تعامل با همه دستگاه‌ها چه دولتی و چه خصوصی را راه پیشرفت فوتبال دانست و گفت: راه تعالی فوتبال مازندران نیز تعامل است.

رئیس فدراسیون فوتبال با بیان اینکه مجمع انتخابات هیات فوتبال مازندران در فضایی رقابتی و به سالم برگزار شد، افزود: مجمع انتخاباتی استان‌ها را به دلیل مشخص نبودن وضعیت بازنشسته‌ها با تاخیر برگزار کردیم، چون نگاه ما نگاه تعاملی با دستگاه‌های مختلف است و همچنین باید مجمع دیوان عدالت اداری در این مورد رای می‌داد.

او گفت: از ورزشگاه وطنی قائم شهر نیز بازدیدی انجام می‌شود و تلاش خواهد شد از تمام ظرفیت‌ها برای کمک به استان‌ها استفاده شود.
مدیر کل ورزش و جوانان مازندران نیز در این جلسه با بیان اینکه بخش زیادی از افتخارات ورزش کشور و المپیک متعلق به مازندران است، گفت: ورزشکاران مازندرانی در المپیک توکیو یک سوم مجموع مدال‌هایی که ورزشکاران کشور کسب کرده بودند را به دست آوردند.
حسن رنگرز  افزود: در مازندران این آمادگی وجود دارد که کمپ تیم‌های ملی ایجاد شود و ورزشگاه ۱۵ هزار نفری تجن کلا با موقعیت مناسب جغرافیایی می‌تواند محل ایجاد کمپ تیم‌های ملی باشد.
او گفت:مدیر کل ورزش و جوانان مازندران با بیان اینکه بیشترین توجه این سرمایه گذاری، بهسازی و بازسازی، مرمت و تجهیز ورزشگاه‌های مازندران برای میزبانی شایسته رقابت‌های کشوری فوتبال بود، ادامه داد: ۳۰ میلیارد تومان برای ورزشگاه شهیدوطنی قائمشهر و ۵ میلیارد تومان هم برای ورزشگاه شهدای ساری هزینه شد تا نساجی در آن میزبان لیگ برتر فوتبال باشد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز