رییس هیئت هندبال استان البرز:

تیمی جوان و کم‌تجربه را راهی لیگ برتر بانوان کرده‌ایم/ امیدواریم حمایت "یکتا افروز" ادامه‌دار باشد

۱۴۰۰/۰۸/۱۷ - ۱۰:۳۶:۴۳
کد خبر: ۱۲۵۸۰۵۲
تیمی جوان و کم‌تجربه را راهی لیگ برتر بانوان کرده‌ایم/ امیدواریم حمایت یکتا افروز ادامه‌دار باشد
رییس هیئت هندبال استان البرز با اشاره به نتایج دور اول نماینده البرز در لیگ برتر بانوان کشور گفت: تیمی جوان وکم تجربه را در تقابل با قدرت های باسابقه هندبال راهی لیگ برتر کرده ایم.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، مرتضی خادمی اظهار کرد: پس از 3 سال و با حمایت شرکت صنایع روشنایی یکتا افروز تیمی متشکل از بازیکنان نوجوان و جوان البرز را به لیگ برتر کشور فرستاده ایم.

وی افزود: این تیم با میانگین سنی حدود 20 سال در فصل جدید لیگ برتر حاضر شده و قطعا حضور در سطح اول هندبال باشگاهی کشور فارغ از کسب هر نتیجه ای برای ما ارزشمند است.

خادمی تصریح کرد: با توجه به قرعه سخت لیگ برتر در دور اول مسابقات 3 مصاف سخت ودشوار مقابل تیم های پرمهره  ومتمول سپاهان،کازرون وتاسیسات دریایی داشتیم و بازیکنان ما علیرغم همه شایستگی ها و تلاش خود بردی را کسب نکردند.

متولی هندبال البرز ادامه داد: 5 دور دیگر از مسابقات باقی است  وقطع به یقین در ادامه مسابقات وبا کسب تجربه بیشتر جوانان تیم می توانیم به نتیجه لازم و کسب رتبه ای خوب در اولین فصل حضور امیدوار باشیم.

وی حضور و سرمایه گذاری صنایع روشنایی یکتا افروز و حمایت های دلسوزانه اتابک برزگر مدیریت آن را یک فرصت برای هندبال البرز دانست و گفت: باشگاه یکتا افروز در هندبال البرز شکل گرفته وامیدوارم با تداوم فعالیت آن در سال های آینده شاهد توسعه و رشد همه جانبه هندبال البرز باشیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز