دسترسی ۵۰ روستای ساری و میاندرود به اینترنت

۱۴۰۰/۰۸/۱۸ - ۰۹:۴۱:۱۵
کد خبر: ۱۲۵۸۴۹۹
دسترسی ۵۰ روستای ساری و میاندرود به اینترنت
۵۰ روستای ساری و میاندرود با راه اندازی ۲۰ سایت جدید به اینترنت دسترسی پیدا کردند.

به گزارش برنا مازندران ، سید مصطفی فلاح سرپرست اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات مازندران در دیدار با بابایی کارنامی نماینده مردم شهرستان‌های ساری و میاندرود ،گفت: ۵۰ روستای ساری و میاندرود با جمعیتی بالغ بر ۴۱۰۰ خانوار با راه اندازی ۲۰ سایت جدید زیر پوشش شبکه باکیفیت صوت و اینترنت قرار گرفتند.

او افزود: با رایزنی‌های انجام گرفته موفق شدیم هم اکنون سه سایت جدید دیگر و یک سایت ارتقاء تکنولوژی را نیز در حوزه شهرستان‌های ساری و میاندرود جهت پوشش ۱۰ روستا به مرحله اجرا برسانیم و طی دو ماه آینده شاهد راه اندازی این سایت‌ها خواهیم بود.

فلاح در خصوص پروژه فیبر نوری در استان، گفت: سهم شهرستان ساری از مجموعه پروژه فیبر نوری ۴۷ کیلومتر است که توسط مخابرات استان بعنوان پیمانکار اجرایی پروژه در حال اجرا بوده و بزودی با اتمام مسیر انتهای این پروژه تعداد ۱۱۳ روستا به همراه سه مرکز مخابرات مخابراتی روستایی و همچنین تعداد هفت سایت همراه اول و ایرانسل به شبکه فیبر نوری متصل می‌شوند.

بابایی کارنامی نماینده مردم شهرستان‌های ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی در این دیدار ضمن تقدیر از تلاش‌های انجام گرفته در طی یکسال اخیر، گفت: مجموعه وزارت ارتباطات و کارکنان پرتلاش آن جزو دستگاه‌های اجرایی می‌باشد که اقدامات آن در متن جامعه و بخصوص در مناطق روستایی نمود و بروز عینی دارد و خوشبختانه این اداره کل با مدیریت و پرسنل جوان و زحمتکش خود به یکی از دستگاه‌های پاسخگو و با برنامه مدون تبدیل شده و این موضوع جای تقدیر ویژه دارد.

او در ادامه با اشاره به مشکلات ارتباطی در روستا‌های استان، افزود: تمام تلاش بنده و مجموعه نمایندگان استان این است تا با همت و تلاش ویژه‌ای که مجموعه جوان و پرانرژی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات مازندران دارد بتوانیم جشن پوشش کامل روستا‌های بالای ۲۰ خانوار را بزودی برگزار کرده و این قطعا با تلاش همه جانبه تمام دستگاه‌های اجرایی مرتبط محقق خواهد شد.

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات مازندران به یکی از دستگاه‌های نمونه در پیگیری مطالبات مردم و مسولین تبدیل شده است و می‌تواند بعنوان الگویی از این رفتار مناسب به دیگر دستگاه‌های اجرایی معرفی شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز