سرپرست آموزش و پرورش لرستان خبرداد:

دریافت دوز اول واکسن کرونا توسط ۸۳ درصد جامعه هدف دانش آموزی لرستان

۱۴۰۰/۰۸/۱۸ - ۱۲:۲۹:۱۵
کد خبر: ۱۲۵۸۶۷۲
دریافت دوز اول واکسن کرونا توسط ۸۳  درصد جامعه هدف دانش آموزی لرستان
سید عیسی سهرابی گفت: در مجموع بیش از 46 درصد دانش آموزان لرستانی دوز دوم را هم تزریق کرده اند و این روند همچنان ادامه دارد .
به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان؛ سهرابی روز سه شنبه در جمع خبرنگاران  با اعلام این خبر ، اظهارکرد: 147 هزار 245 دانش آموز لرستانی که جامعه هدف (12 تا 18 سال ) واکسیناسیون هستند که با استقبال این دانش آموزان تا ظهر روز 17 آبان ماه 61 هزار 230 دانش آموز پسر و 60 هزار 977 دانش آموز دختر با تزریق دوز اول خود را بر علیه بیماری کرونا واکسینه کردند.

اوافزود: در برخی شهرستانها مثل دلفان ، الیگودرز  و ازنا بالای 95 درصد دانش آموزان دوز اول را دریافت کرده اند و در مجموع بیش از 46 درصد دانش آموزان لرستانی دوز دوم را هم تزریق کرده اند  و این روند همچنان ادامه دارد .

سهرابی  با اشاره به واکسیناسیون فرهنگیان نیز یادآورشد :  از جمعیت 34 هزار نفری فرهنگیان استان تا کنون 95 درصد از فرهنگیان دوز اول واکسن خود را تزریق کرده اند و  بر اساس آخرین آمار ها 55 درصد هم دوز دوم واکسن را دریافت نمودند .

او با اشاره به اینکه در همه مراکز واکسیناسیون واکسن به اندازه کافی موجود هست از فرهنگیان و دانش آموزانی که هنوز موفق به تزریق واکسن نشده اند خواست تا با مراجعه به این مراکز  و تزریق واکسن سلامت خود و جامعه را تضمین کنند.

سرپرست آموزش و پرورش لرستان با قدردانی از استقبال دانش آموزان و فرهنگیان در این طرح ملی ،تاکیدکرد : جامعه فرهنگی استان در همه رویدادهای کشور حضور سرنوشت ساز داشتند و این بار هم که پای سلامت جامعه در میان بوده با حضور خود و ترغیب و تشویق دیگران به واکسیناسیون  نقش خود را بار دیگر ایفا کرده اند.

 

نظر شما
نظرات
Smith
|
-
|
۱۲:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۸
0
0
3
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز