باحضور مدیرکل ورزش وجوانان لرستان انجام گرفت؛

از مدال آوران و مربیان تکواندو لرستان تجلیل شد

۱۴۰۰/۰۸/۱۸ - ۲۳:۳۴:۱۰
کد خبر: ۱۲۵۸۹۱۷
از مدال آوران و مربیان تکواندو لرستان تجلیل شد
قهرمانان و اعضای هیئت رئیسه تکواندو لرستان با حضور در این اداره کل از تلاشها و زحمات مدیرکل ورزش و جوانان استان قدردانی کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان؛ روز سه شنبه ۱۸ آبانماه،قهرمانان و اعضای هیئت رئیسه تکواندو استان با حضور در اداره کل ورزش وجوانان لرستان از تلاشها و زحمات مدیرکل ورزش و جوانان استان قدردانی کردند.

در ابتدا گزارشی از عملکرد هیئت تکواندو استان لرستان توسط جافروفایی رئیس هیات تکواندو لرستان ارائه  و مراتب قدردانی خانواده تکوادو استان لرستان از حمایت های معنوی و مادی مدیران و مسئولان ورزش و جوانان استان لرستان از رشته ورزشی تکواندو اعلام شد.

 حشمت الله امان الهی مدیرکل ورزش و جوانان لرستان در این نشست  ضمن تقدیر از تلاشهای خانواده بزرگ تکواندو استان لرستان گفت: این اداره کل آمادگی همکاری و پشتیبانی از فعالیت های تکواندو استان   اعلام کرده و مراتب قدردانی خود را از تلاشهای صادقانه و خالصانه خانواده بزرگ تکواندو استان داریم.

 در پایان  مدیرکل ورزش و جوانان لرستان  از دو قهرمان  مسابقات بین‌المللی جام فجر رضا جمشیدی  دارنده مدال نقره و سپیده موسوی دارنده مدال برنز و مربیان این دو ورزشکار  با لوحه سپاس و پاداش نقدی تقدیر کرد.

 لازم به ذکر است در این دیدار عبدالله عزیزپور معاون توسعه امور ورزش این اداره کل،جافر وفایی رئیس هیئت تکواندو استان و دیگر اعضای هیئت رئیسه هیئت تکواندو استان نیز حضور داشتند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز