ملا احمدی مدیر کل صدا و سیمای مرکز اردبیل؛

ورزش روستایی ورزش بدون مرز برای داشتن نشاط اجتماعی جوامع روستایی و شهری است

۱۴۰۰/۰۸/۱۹ - ۰۹:۴۶:۳۱
کد خبر: ۱۲۵۹۰۴۷
ورزش روستایی ورزش بدون مرز برای داشتن نشاط اجتماعی جوامع روستایی و شهری است
ملا احمدی مدیر کل صدا و سیمای مرکز اردبیل در دیدار با اعضای هیات روستایی و بازی های بومی ومحلی استان اردبیل ورزش روستایی را ورزش بدون مرز برای داشتن نشاط اجتماعی جوامع روستایی و شهری دانست.
به گزارش خبرگزاری برنا از اردبیل، علی ملا احمدی مدیر کل صدا و سیمای مرکز اردبیل در جلسه با اعضای هیات روستایی و بازی های بومی و محلی استان اردبیل با اشاره به سلامت جامعه در گرو ورزش می باشد گفت: ورزش روستایی برای جامعه روستا بسیار مهم می باشد و ازظرفیت جوانان و نو جوانان روستا باید در امر ورزش و استعداد یابی برای ورزش قهرمانی استفاده کرد و جوانان روستا می توانند برای توسعه ورزش قهرمانی روستا ها مفید باشد.
ملا احمدی ورزش روستایی را ورزش بدون مرز برای داشتن نشاط اجتماعی جوامع روستایی و شهری دانست و افزود: با توجه به اینکه توقع جامعه روستا پایین می باشد و باید به دنبال ایجاد شورو نشاط در بین این جامعه باشیم و می توان با کم ترین هزینه بهترین نتیجه را بگیریم و برای این موضوع باید به جامعه رو ستایی هویت بخشید و زمینه های مناسبی در روستا برای ورزش بوجود آوریم.
مدیر کل صدا و سیمای اردبیل اضافه کرد: مشارکت در برگزاری برنامه ها در جامعه روستایی بسیار بالا می باشد و باید برای حضور این جامعه در برنا مه های ورزشی و به خصوص برگزاری جشنواره ها و مسابقات ورزشی برنامه داشته باشیم.
ملا احمدی اضافه کرد: هر چقدر بتوانیم در این حوزه فعال باشیم می توانیم نتایج خوبر را کسب بکنیم و در رشته های مختلف ورزشی باید به دنبال بومی سازی باشیم و برای مناطق مختلف استان باید بصورت ویژه به ورزش روستایی پرداخت.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز