کتاب "مشق تنبک" به مرحله چاپ رسید

۱۴۰۰/۰۸/۱۹ - ۰۹:۴۸:۵۹
کد خبر: ۱۲۵۹۰۵۳
کتاب مشق تنبک به مرحله چاپ رسید
رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری سنندج گفت: کتاب "مشق تنبک" اثر هنرمند فرهاد پورنوروز به مرحله چاپ رسیده است

به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان؛ سرکه وت نجفی رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری سنندج از رسیدن به مرحله چاپ کتاب "مشق تنبک" اثر هنرمند فرهاد پور نوروز خبر داد و گفت: این کتاب حاصل تجربیات ۲۲ سال تدریس تنبک توسط این استاد نامی است.

نجفی بیان کرد: یکی از برنامه‌های تدوین شده شهر خلاق موسیقی کمک به مولفان این حوزه جهت تولید محتوی و چاپ کتاب‌هایی در زمینه موسیقی است.

او گفت: فرهاد پورنوروز از هنرمندان و اساتید برجسته عرصه موسیقی است که سالهاست در حال تدریس و آموزش ساز تنبک می‌باشد.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری سنندج گفت: حاصل تجربیات ۲۲ ساله این هنرمند نامی در قالب کتابی با نام "مشق تنبک" تهیه و با کمک دبیرخانه شهر خلاق موسیقی به مرحله چاپ رسید.

نجفی حفظ اصالت و تعهد به سنت آموزشی و اجرایی اساتید گرانقدری که هر کدام در حد توان و تخصص در راستای معرفی و تکامل ساز تنبک کوشش‌های ارزشمندی را به ثمر نشانده اند و مجموعه ارائه تکنیک‌ها و دروس مدون در ساختار و فرم زبان امروزی موسیقی که در خور نیاز‌های موسیقیای نسل حاضر باشد از مهم‌ترین اهداف این هنرمند برجسته برای تالیف این کتاب دانست.

او اظهار داشت: به بیان مولف، کتاب "مشق تنبک" با شیب کاملا ملایم و در عین حال سرشار از تکنیک و حرکات جدید مناسب برای هر رده سنی بوده و برای اولین بار از فونت جدیدی برای ترسیم نت‌ها استفاده شده است.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری سنندج اعلام کرد: کتاب "مشق تنبک" دارای لوح فشرده صوتی نیز بوده و عکس تکنیک‌ها به صورت کاملا رنگی در کتاب آورده شده است.

دراین اثر، هنرمندانی، چون صابرمیکائلی، سیروان کنعانی و شهرام علیمحمدی برای خوشنویسی، طراحی روی جلد و ویراستاری ادبی، مولف را یاری نموده اند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز