محمدعلی محسنی بندپی:

حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی دارو به صلاح مردم و مملکت نیست

۱۴۰۰/۰۸/۱۹ - ۱۱:۲۶:۵۸
کد خبر: ۱۲۵۹۱۷۸
حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی دارو به صلاح مردم و مملکت نیست
نماینده مردم نوشهر در مجلس با بیان اینکه بیماران نگران حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی دارو هستند، تاکید کرد که حذف این ارز به صلاح مردم و مملکت نیست.

به گزارش برنا مازندران؛ محمدعلی محسنی بندپی در نشست علنی امروز (چهارشنبه 19 آبان ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی گفت: افزایش بی رویه قیمت کالاها به ویژه کالاهای اساسی مورد نیاز مردم از مرغ و تخم مرغ تا گوشت و لبنیات تا سایر کالاها کمر مردم را شکسته است و هر روز معیشت آنها را سخت تر می کند.

نماینده مردم نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس یازدهم ادامه داد: به تازگی بیماران طی تماس هایی با نمایندگان مجلس از حذف ارز 4200 تومانی دارو که وزیر بهداشت اعلام کرده است و به این نکته اشاره کرده که این امر خانمان برانداز است، ابراز نگرانی می کنند.

وی تصریح کرد: مجلس و دولت نباید ضعف نظارت خود را در مبارزه با فساد و فاسد با چند برابر کردن قیمت ها جبران کنند، چرا که ما تجربه تلخ هدفمند کردن یارانه ها، حذف یارانه انرژی و صدقه 45 هزار تومانی دولت اسبق را فراموش نکرده ایم، بنابراین در شرایط اقتصادی فعلی به هیچ وجه به صلاح مردم و مملکت نیست که ارز 4200 تومانی حذف شود و مجلس باید با دقت به این موضوع بپردازد.

 

نظر شما