انتخابات شوراهای دانش آموزی در مدارس استان اردبیل برگزار شد

۱۴۰۰/۰۸/۱۹ - ۲۱:۵۴:۰۵
کد خبر: ۱۲۵۹۴۷۴
انتخابات شوراهای دانش آموزی در مدارس استان اردبیل برگزار شد
بیست و چهارمین دوره انتخابات شوراهای دانش آموزی همزمان با سراسر کشور در مدارس استان اردبیل نیز برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از اردبیل،دانش آموزان استان اردبیل برای تمرین دمکراسی در بیست و چهارمین دوره انتخابات شورا‌های دانش آموزی شرکت کردند.
مدیرکل آموزش و پرورش استان در آیینی که بصورت نمادین در آموزشگاه متوسطه دوره دوم امام خمینی (ره) ناحیه یک اردبیل برگزار شد، با بیان اینکه انتخابات دانش آموزی در راستای ساحت " تعلیم و تربیت اجتماعی و سیاسی" سند تحول بنیادین می‌باشد، گفت: انتخابات دانش آموزی، تکریم عملی شخصیت دانش آموزان و تقویت خودباوری و اعتماد به نفس در آنان را محقق می‌کند.
احمد ناصری افزود: ترویج فرهنگ مشارکت‌جویی، تعاون، مسئولیت‌پذیری، بهره‌گیری از نظرات دانش‌آموزان در اصلاح مقررات و برنامه‌های مربوط به آن‌ها، تقویت روحیه خودباوری، تبادل‌نظر در مورد راهکار‌های تقویت تربیت دینی، اخلاقی و اجتماعی دانش‌آموزان و … از اهداف مجلس دانش‌آموزی است.
وی با اشاره به اینکه انتخابات دانش آموزی، بعنوان تمرینی برای آینده هست، تصریح کرد: کاندیدا‌های این انتخابات بایستی محور برنامه‌های خود را با دقت انتخاب کنند، تا پس از منتخب شدن بتوانند این برنامه‌ها را محقق سازند تا اعتماد بوجود آمده مخدوش نشود.
مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل به همراهی اولیا مدارس با دانش آموزان منتخب در اجرای برنامه‌های تعیین شده تاکید کرد و بیان داشت: نمایندگان مجلس دانش‌آموزی، الگویی تاثیرگذار برای دانش‌آموزان مسئولیت‌پذیر و مشارکت‌جو هستند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز