استاندار اردبیل :

مشکل اصلی استان بروکراسی زاید و تنگ نظری است

۱۴۰۰/۰۸/۱۹ - ۲۱:۵۳:۲۸
کد خبر: ۱۲۵۹۴۷۶
مشکل اصلی استان بروکراسی زاید و تنگ نظری است
استاندار اردبیل ، شهرستان نیر از نعمات بزرگ الهی برخوردار است اما مشکلات بروکراسی و قوانین دست و پاگیر و از همه مهمتر تنگ نظری مشکل اصلی استان است

به گزارش خبرگزاری برنا از اردبیل، سید حامد عاملی در اولین سفر شهرستانی خود به شهرستان نیر و دیدار با مردم در مسجد جامع این شهر اظهار کرد: باید در حل مشکلات موجود همه تلاش کنیم و با وحدت، همدلی و کاهش قوانین مانع سرمایه گذاری و تولید ثروت گام های اساسی برداریم.

وی با بیان اینکه  مشکل بیکاری ، کاهش آب شرب و کشاورزی یک مشکل مشترک در همه روستاهای استان است افزود: در ۴۰ روز از مسوولیتم در استانداری اکثر مطالبه ها و درخواست ها مسایل اشتغال و کمبود آب بوده و بابرنامه ریزی های لازم این مسایل قابل حل است. 

استاندار اردبیل ادامه داد: برخی قوانین وضع شده مانع تولید است و هنر مسوولان برای حل این موانع، جذب سرمایه و اعتبارلازم و رفع مشکلات موجود است.

وی با بیان اینکه از زمان استان شدن اردبیل جمعیت افزایش چندانی نداشته گفت: چندین سال است که جمعیت استان یک میلیون دویست و هفتاد هزار نفر بوده و هفتاد هزار نفر بیکار وجود دارد این آمار باید تغییر یابد.

عاملی اظهار کرد:از لحاظ منابع طبیعی کمبودی در سطح شهرستان وجود ندارد و باید مشکلات و ظرفیت های موجود احصا شود تا با برنامه ریزی راهبردی از میزان گرفتاری های مردم و بیکاری موجود کاسته شود.

این مسوول تصریح کرد:با پتانسیلی که در منطقه وجود دارد بیشتر مناطق می تواند به باغ ها و مناطق گردشگری تبدیل شود و تغییر تفکر و کاهش بروکراسی اداری می تواند به تولید بیشتر ثروت در این شهرستان کمک کند.

استاندار اردبیل گفت: هدف و نیت اصلی دولت قوی مردمی، تولید ثروت، کاهش بیکاری و حمایت از سرمایه گذاران است که این مساله می تواند به مهاجرت معکوس نیز کمک کند.

در این دیدار امام جمعه شهر، رییس شورای شهر و جمعی از مردم مشکلات و مسایل موجود در شهرستان نیر را مطرح کردند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز