استاندار اردبیل:

شهرستان نیر از همه ظرفیت های لازم برای تولید ثروت برخوردار است

۱۴۰۰/۰۸/۱۹ - ۲۱:۵۲:۵۳
کد خبر: ۱۲۵۹۴۷۷
شهرستان نیر از همه ظرفیت های لازم برای تولید ثروت برخوردار است
استاندار اردبیل، ظرفیت ها و منابع لازم برای سرمایه گذاری و تولید ثروت در شهرستان نیر وجود دارد و باید با مدیریت جهادی و برنامه ریزی های دقیق زمینه بهره برداری از این منابع فراهم شود.

به گزارش خبر گزاری برنا از اردبیل، سید حامد عاملی در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان نیر که در فرمانداری این شهرستان برگزار شد اظهار کرد: شرایط و وضعیت فعلی شهرستان نیر برای توسعه و رونق اقتصادی مناسب نیست و باید از ظرفیت های موجود بخوبی بهره‌برداری شده و برای احیای قابلیت ها هم تلاش کنیم.

وی با اشاره به ضرورت حذف قوانین مزاحم تولید با تاسی از منویات مقام معظم رهبری، افزود: برخی قوانین دست و پا گیر باعث شده طرح ها و پروژه های زیادی بصورت نیمه تمام و بر روی کاغذ رها شده و سرمایه گذاران انگیزه اصلی خود را از دست بدهند.

استاندار اردبیل تصریح کرد: نباید در شرایط حاکم اقتصادی با اعمال قوانین محدود کننده تولید ثروت به گرفتاری‌های مردم بیافزاییم بلکه هدف ما گره گشایی از تولید و طرح های مهم اقتصادی و صنعتی است.

وی با تاکید بر اینکه طرح های نیمه تمام و اشتغال زا با اهتمام جدی فرمانداران و مسوولان دستگاه های اجرایی تعیین تکلیف شود گفت: طرح هایی که بنا به دلایلی ابتر مانده با همکاری و هماهنگی های لازم و با ترسیم نقشه راه مناسب و ارایه تسهیلات بانکی، وضعیت‌شان تعیین تکلیف شود.

سید حامد عاملی اضافه کرد: همه ما زیر پرچم یک مملکت زندگی می کنیم و برای تک تک افراد جامعه تعهد اخلاقی و شرعی داریم و نباید از کنار گرفتاری های مردم بی تفاوت عبور کنیم.

وی افزود: هدف اصلی دولت مردمی حمایت از سرمایه گذاران جهت حل مساله بیکاری و اشتغال است و رسالت همه مسوولان باید حل مشکلات مردم و حذف دیوان سالاری زاید و موانع تولید ثروت باشد.

استاندار اردبیل با اشاره به موارد مطروحه در جریان سفر به شهرستان نیر از مدیران دستگاه های اجرایی خواست در تسریع روند اداری امور ارباب رجوع از هیچ تلاشی فروگذار نکنند و نسبت به جامعه در دولت مردمی بی توجه نباشند.

در این جلسه ۱۵ طرح و پروژه دارای مشکل با حضور نمایندگان بانک های عامل و مدیران دستگاه های اجرایی بررسی و رفع موانع‌شان مصوب شد و همچنین برای تعیین تکلیف و پیگیری جدی پروژه های عمرانی شهرستان به ویژه منطقه بولاغلار، توسعه محدوده روستاها در طرح هادی و پروژه های گردشگری تاکید شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز