آخرین و جدید ترین آمار کرونایی استان اردبیل تا ۲۰ آبان ماه ۱۴۰۰

۱۴۰۰/۰۸/۲۰ - ۱۰:۱۲:۳۸
کد خبر: ۱۲۵۹۵۸۳
آخرین و جدید ترین آمار کرونایی استان اردبیل تا ۲۰ آبان ماه ۱۴۰۰
آخرین و جدید ترین آمار کرونایی استان اردبیل تا 20 آبان ماه اعلام شد.

شهرام حبیب‌زاده، رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل با اشاره به وضعیت و آمار کرونایی در استان اردبیل، گفت:براساس‌ آخرین وضعیت اعلام شده توسط وزارت بهداشت، هم اکنون شهرستان مشگین شهر در وضعیت نارنجی، شهرستان های اردبیل، پارس آباد، گرمی و بیله سوار در وضعیت زرد و شهرستان های خلخال، نمین، کوثر، سرعین، نیر و اصلاندوز در وضعیت آبی قرار دارند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل افزود:در شبانه‌روز گذشته،29 بیمار قطعی مبتلا به کرونا در مراکز درمانی استان اردبیل بستری شدند که تعداد بیماران بستری به ۱۸0 نفر رسید.

او افزود: در این مدت خوشبختانه 43 بیمار با بهبودی نسبی از مراکز درمانی استان ترخیص شدند و 107 بیمار نیز به‌صورت سرپایی تحت نظر هستند.

او تاکید کرد: رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و تزریق واکسن تنها راه کنترل و کاهش این بیماری است و افرادی که تاکنون اقدام به تزریق واکسن نکرده‌اند سریعا جهت دریافت واکسن به مراکز تعیین شده مراجعه کنند.

شهرام حبیب‌زاده تصریح کرد: متاسفانه  ۳ نفر دیگر  از هم استانی های عزیز مان جان خود را از دست دادند که شمار کل جان باختگان ثبت شده کرونا در استان اردبیل ۲۵۵۴ نفرمی باشدو تعداد بیماران بدحال بستری در آی سی یو ۴۶ نفر به ثبت رسیده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز