سید حامد عاملی استاندار اردبیل:

تولید ثروت با پرورش افکار خلاق میسر است

۱۴۰۰/۰۸/۲۰ - ۲۱:۳۷:۳۸
کد خبر: ۱۲۵۹۸۰۲
تولید ثروت با پرورش افکار خلاق میسر است
سید حامد عاملی استاندار اردبیل، با هدف تولید ثروت مادی و معنوی از افکار و سرمایه های انسانی خلاق حمایت می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از اردبیل، سید حامد عاملی در بازدید از محل رویداد تولید محتوای دیجیتال مربوط به پارک علم و فناوری در اردبیل اظهار کرد: صنایع فرهنگی نقش اساسی و تاثیر گذار در حوزه های اجتماعی و فرهنگی دارد که امتداد آن منجر به توسعه بخش اقتصادی و تولید ثروت مادی نیز می شود.

وی با بیان اینکه صنایع فرهنگی امروز در دنیا سبب ایجاد جریان های فرهنگی و فکری می شود، بیان کرد: استفاده از سرمایه های انسانی و فکری و پرورش خلاقیت در مرحله اول نقش مهمی در تولید ثروت دارد و در کنار آن فناوری نیز به این تولید کمک می کند.

استاندار اردبیل به استفاده از ظرفیت های فرهنگی و هنری در کشور تاکید کرد و افزود: حوزه فرهنگی در کشور ما توانمند است و کارهای بسیار ارزشمندی را ارائه می کنند و شرکت های دانش بنیان و پارک علم و فناوری نیز در تولید انیمیشن کارهای خوبی انجام داده که نیازمند حمایت هستند.

عاملی بیان کرد: برای گسترش صنایع فرهنگی باید زمینه بروز و ظهور ایده و فکرهای خلاق را ایجاد کرد و ما سعی می کنیم زیرساخت ها و تسهیلات مورد نیاز مجموعه های فعال در حوزه های فرهنگی و هنری تامین شود.

وی افزود: حمایت از مجموعه های فعال در تولید آثار فرهنگی و هنری سبب اشتغالزایی می شود و نیز بسیاری از مشکلات اقتصادی و فرهنگی جامعه با توسعه این بخش ها قابل حل است. 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز