اسکان شبانه افراد بی‌سرپناه در گرمخانه‌های سنندج

۱۴۰۰/۰۸/۲۲ - ۰۸:۵۶:۵۴
کد خبر: ۱۲۶۰۱۷۳
اسکان شبانه افراد بی‌سرپناه در گرمخانه‌های سنندج
شهردار سنندج گفت: در حال حاضر دو گرمخانه فعال در سطح شهر جهت اسکان افراد بی سرپناه وجود دارد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان؛ سیدانور رشیدی شهردار سنندج اظهار کرد: یکی از وظایف شهرداری‌ها در فصل سرما در راستای حمایت از آسیب‌دیدگان اجتماعی، اسکان افراد بی‌سرپناه در سطح شهر است و شهرداری به منظور حمایت از این قشر آسیب‌دیده نسبت به اسکان آنان اقدام خواهد کرد.

رشیدی گفت: شهرداری سنندج هم اکنون دو گرمخانه فعال دارد که یکی از این گرمخانه‌ها در خیابان ۱۷ شهریور و دیگری در چهار راه انقلاب واقع شده است.

او عنوان کرد: این دو گرمخانه در حاضر ظرفیت اسکان ۹۰ نفر از افراد بی‌سرپناه را دارد.

شهردار سنندج اظهار داشت: با توجه به فصل سرما و برودت هوا از هفته گذشته اسکان افراد بی‌سرپناه آغاز شده و تمهیداتی برای جمع‌آوری و اسکان این افراد صورت گرفته است.

رشیدی اعلام کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و همچنین رعایت پروتکل‌های بهداشتی و جلوگیری از شیوع این بیماری پیگیر افزایش گرمخانه‌ها در سطح شهر هستیم.

او عنوان کرد: به مدیران شهرداری مناطق تاکید شده که اماکنی را در نقاط مختلف سطح شهر شناسایی و در صورت تایید نسبت به تملک یا اجاره و تجهیز آن جهت راه‌اندازی گرمخانه اقدام نمایند.

شهردار سنندج یادآور شد: اکیپ جمع آوری این شهرداری بصورت شبانه نسبت به جمع‌آوری افراد بی‌سرپناه و کارتن‌خواب اقدام نموده و پس از ثبت اطلاعات آن‌ها این افراد در این گرمخانه‌ها اسکان داده می‌شوند.

او از شهروندان درخواست کرد، در صورت مشاهده افراد بی‌سرپناه در سطح شهر می‌توانند با سامانه ۱۳۷ و یا با شماره تلفن ۳۳۲۲۷۸۸ در راستای جمع‌آوری این افراد تماس بگیرند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز