امروز رخ داد؛

بازدید سرزده استاندار مازندران از مناطق سیلاب زده مازندران

۱۴۰۰/۰۸/۲۲ - ۰۹:۳۸:۳۱
کد خبر: ۱۲۶۰۱۹۴
بازدید سرزده استاندار مازندران از مناطق سیلاب زده مازندران
استاندار مازندران جمعه شب به صورت سر زده از مناطق سیلاب زده و رانشی رامسر بازدید کرد و از نزدیک در جریان وضعیت این شهرستان قرار گرفت.

به گزارش برنا مازندران ، سید محمود حسینی پور نوری در این بازدید که او را فرماندار ، دهیاران و مسولان امور آب رامسر همراهی می کردند از رودخانه صفارود و همچنین از جاده جواهرده در منطقه استل کنار که بر اثر رانش مسدود شده بود ،بازدید کرد.

استاندار مازندران در حاشیه این بازید به خبرنگاران گفت: با توجه به اقداماتی که در گذشته در راستای شناسایی نقاط حادثه خیز و همچنین ایمن سازی رودخانه ها در مقابل سیلاب در رامسر انجام شد، سیلاب روز گذشته خسارت  مالی قابل توجهی در پی نداشته است.

 وی  افزود : رامسر قطب گردشگری کشور محسوب می شود و قطعا در طرح نوینی که برای فضای گردشگری رامسر تدوین می کنیم،  در کنار درایت مسوولان این شهرستان بیش از  گذشته شاهد رونق وتوسعه گردشگری رامسر خواهیم بود.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی مازندران، رامسر  از چهارشنبه شب تا صبج روز جمعه با بارش ۴۰۰ میلی‌متری در روستای میانلات این شهرستان بیشترین میزان بارش باران را  ثبت کرد.

بارش سیلاب در این شهرستان سبب رانش در برخی جاده های روستایی، آسیب به تیرهای برق، و همچنین سر ریز و کدورت آب سد میجران شد که به دنبال آن تصفیه خانه این شهرستان از مدار خارج شد و آب شرب برخی نقاط شهرستان رامسر قطع شد.

شهرستان رامسر در غرب استان مازندران ‌قرار دارد ‌.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز