وزیر ورزش وجوانان :

کاستی ها و نواقص ورزش لرستان باید برطرف شود / پارک آبی بروجرد یک طرح ملی ، موثر و کارآمد است

۱۴۰۰/۰۸/۲۲ - ۱۰:۱۶:۴۲
کد خبر: ۱۲۶۰۲۳۹
کاستی ها و نواقص ورزش لرستان باید برطرف شود / پارک آبی بروجرد یک طرح ملی ، موثر و کارآمد  است
دکتر سید حمید سجادی در سفر به لرستان بر ضرورت تسریع در تکمیل پروژه های نیمه تمام در استان تاکید کرد.

 به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان؛  دکتر سجادی صبح روز شنبه در سفر به لرستان و افتتاح  مجتمع تفریحی – ورزشی  المپیک زاگرس ( موج های آبی ) بروجرد به خبرنگاران، اظهارکرد: امروز در مراسمی یکی از اماکن ورزشی  که  به عنوان یک پروژه در سطح ملی  توسط بردار عزیزم قهرمان اسبق دو ومیدانی آسیا دکتر احسان مهاجر شجاعی طرح ریزی و سرمایه گذاری شده است  حضور یافتیم.

او با اشاره به اهمیت این پروژه ورزشی ،افزود:  دکتر مهاجر شجاعی پس از سالیان سال ماحصل عمر ورزشی خود را  در اینجا سرمایه گذاری کرده تا در خدمت هم میهنان عزیز بروجردی  انجام وظیفه کند لذا   خوشحال هستم که یکی  پروژه های موثر ،کارآمد و مورد نیاز این منطقه  امروز به بهره برداری رسیده است

 وزیر ورزش وجوانان با اشاره به برنامه های  سفرامروز  خود به لرستان ، گفت: در سایر شهرستان ها خدمت عزیزان هستیم و علاقه مند هستم در کنار نمایندگان ومسئولین ومردم در جریان مسائل روز ورزش ،مدیریتی وچالش ها قرار گرفته   وهمچنین به صورت  میدانی  از پروژه های ورزشی بازدید داشته باشم.

 دکتر سجادی تصریح کرد: برخی از پروژه ها مانند مجموعه شهید بیات بروجرد به خاطر قدمت دارای  سوابق تاریخی  هستند و با توجه به خدمات شایان توجهی که این استادیوم به ورزش کشور کرده است همه ورزشکاران ملی وبین المللی در لرستان وخطه بروجرد  از این استادیوم خاطرات خوبی دارند ولی  الان که پیر شده است مانند یک پیشکسوت احترام آن برای ما واجب است  و به یکسری بازسازی ها نیاز دارد .

 او بیان کرد:  برخی از پروژه ها نیز برای  تسریع در اتمام نیازمند به رسیدگی هستند که در این راستا باید از بعضی تبصره ها ،قوانین وتسهیلاتی که وجود دارد استفاده کرد.

دکتر سجادی با بیان اینکه لرستان خط دوم دوران دفاع مقدس بوده است، یادآورشد:  لرستان  در دوران دفاع مقدس زحمات زیادی کشیده است ولازم است که ما به این استان  ادای دین کنیم لذا برخود وظیفه می دانیم که یکسری کاستی ها ونواقصی که  در ورزش وجوددارد را جبران کنیم.

 وزیر ورزش وجوانان  با اشاره به لزوم توجه به هیات های ورزشی در استان نیز بیان کرد:  منهای مسائل پروژه ای هیات های استان نیز نیاز به رسیدگی وتوجه خاص دارند که در این خصوص نگاه ما در مرکز به همه هیات ها ی ورزشی استانی عدالت محور و یکسان است.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز