شهردار مشهد:

افتخار کشور ما، نیروی انسانی غیور و ایثارگر است

۱۴۰۰/۰۸/۲۳ - ۱۱:۳۰:۴۱
کد خبر: ۱۲۶۰۸۴۱
افتخار کشور ما، نیروی انسانی غیور و ایثارگر است
شهردار مشهد الرضا(ع) گفت: ما به منابع انسانی غیور، ایثار گر و شجاع خود میبالیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، سید عبدالله ارجائی در دیدار با خانواده شهید خزائی اظهار کرد: در هر کشوری یک منبع قدرت وجود دارد برخی کشورها همچون ژاپن به ثروت و اقتصاد، برخی همچون چین و هند به جمعیت، برخی مانند انگلستان به سیاست، برخی به علم، توپ و تانک، کلاهک هسته ای و انرژی هسته ای خود می بالند اما ما به منابع انسانی غیور، ایثار گر و شجاع خود میبالیم.

وی افزود: آنچه وجه تمایز ماست، امثال شهید خزائی است. شهدا همچون در گران بهایی هستند که مثال و نمونه آنها در هیچ جای دنیا نیست و با هیچ ثروتی نمی توان آنان را قیمت گذاری کرد.

شهردار مشهد بیان کرد: فردی که دل در گرو دین و اهل و بیت دارد به حدی که از شهر، کشور و خانواده خود دور شود و آنقدر عاشق اهل بیت باشد که بگوید به خانه برنمیگردم تا فدا شوم، باعث افتخار ماست.

ارجائی گفت: خداراشکر در هوایی تنفس می کنیم که شما خانواده شهدا در آن حضور دارید بنده لیاقت شهادت نداشتم اما دوستدار شما خانواده شهدا هستم و امیدوارم بخشی از دین خود به شهدا را با خدمت به مردم ادا کنیم.

پیشنهاد نامگذاری خیابانی به نام شهید خزائی

 

در ادامه محسن نصر پور رییس سازمان صدا و سیمای مرکز خراسان اظهار کرد: شهید خزائی در میان بچه ها به کپسول انرژی معروف بود و در سپاه و بسیج فعالیت داشتند و در حرفه خبر نیز توانمند بودند. زمانی که بحث داعش مطرح شد ایشان نتوانستند تحمل کنند و راهی سوریه شدند.

وی افزود: دو صفت برجسته شهید دفاع از رهبری و عشق به اهل بیت است.

در ادامه محمد حسین جهانبخش، عضو سابق شورای اسلامی شهر مشهد خاطرنشان کرد: خوشحالم توفیق پیدا کردیم تا در خدمت خانواده شهید باشیم. یاد همه شهدا را گرامی میداریم. مقام معظم رهبری میفرمایند زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست و همه وظیفه داریم یاد شهدا را گرامی بداریم زیرا آنان مظهر قدرت ایران هستند و پیشنهاد ما به شهردار مشهد این است که یک خیابان، بولوار یا میدان به اسم ایشان نامگذاری شود.

 

عشق و علاقه به اهل بیت ایشان را به سوریه کشاند

 

در بخش دیگری از این دیدار همسر شهید خزائی گفت: شهید خزائی فردی مسئول، ولایت مدار، بسیجی، دلسوز و حامی فقرا بودند وهمیشه به دیگران توصیه میکردند که برای موفقیت در کارهای خود به آن عشق بورزید.

وی اضافه کرد: عشق و علاقه به اهل بیت ایشان را به سوریه کشاند و آنقدر علاقه مند بودند که هنگام مراجعه به خانه دوست داشتندسریع برگردند و عشق و علاقه ایشان را به سمتی برد که تمایل برگشت نداشتند و در نهایت خون خود را فدای حرمین کردند.

من هم پسر همان پدر هستم

در ادامه فرزند شهید خزایی گفت: خیلی خوشحالم از اینکه پدرم با بهترین درجه از دنیا رفت و باعث شد مردم به او افتخار کنند و منهم پسر همان پدر هستم و امیدوارم بتوانم مسیر ایشان را ادامه دهم و پرچم کشور را بالا ببرم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز