آزاد سازی ۴۳۰ میلیاردی اراضی کشاورزی در نور

۱۴۰۰/۰۸/۲۳ - ۱۳:۰۹:۰۳
کد خبر: ۱۲۶۰۹۱۶
آزاد سازی ۴۳۰ میلیاردی اراضی کشاورزی در نور
فرمانده انتظامی استان مازندران از آزاد سازی 25 هزار متر از اراضی کشاورزی به ارزشی بالغ بر 430 میلیارد ریال در شهرستان نور خبر داد

به گزارش برنا مازندران ، سردار مرتضی میرزایی اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر تغییر کاربری غیر قانونی و انجام ساخت و ساز در بخش قابل توجهی از زمین های کشاورزی شهرستان نور، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی آن شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: پس از هماهنگی های قضائی و با همکاری نمایندگان جهاد کشاورزی شهرستان زمین های مورد نظر شناسایی و در اقدامی عملیاتی دیوارکشی ها و بنا های احداث شده در این زمین ها تخریب شد .

سردار میرزایی، تصریح کرد: در این عملیات 25 هزار متر از اراضی کشاورزی که به تصرف زمین خواران در آمده بود رهاسازی و در اختیار بخش کشاورزی قرار گرفت.

این مقام انتظامی ارزش زمین های رها سازی شده از چنگ زمین خواران را برابر نظر کارشناسان بالغ بر 430 میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: در این ارتباط پرونده قضائی برای 2 نفر تشکیل و متهمان در اختیار مرجع قضائی گرفتند.

فرمانده انتظامی استان مازندران، با اشاره به این که تجاوز به اراضی ملی و کشاورزی تجاوز به حقوق همه مردم به ویژه نسل آینده این کشور است، تصریح کرد: هرگونه تصرف و ساخت و سازهای غیر مجاز در زمین های کشاورزی موجب اخلال در خودکفایی کشور در بخش کشاورزی و رواج بیکاری در جامعه خواهد شد.

سردار میرزایی با بیان این که زمین خواران بدون در نظر گرفتن حق عامه مردم در بهره مندی از نعمت های خدادادی با هدف رسیدن به سودهای کلان اقدام به تصرف، تفکیک و فروش زمین و منابع طبیعی می کنند، از مردم خواست: قبل از خرید و یا اقدام به ساخت و ساز حتما از مراجع قانونی آن اقدام کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز