در دیدار مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری لرستان با فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل ( ع ) استان مطرح شد:

کاشت یک هزار اصله نهال به ازای هر شهید در استان / استفاده از ظرفیت بسیج در صیانت از جنگل ها

۱۴۰۰/۰۸/۲۳ - ۲۳:۵۹:۰۳
کد خبر: ۱۲۶۱۱۵۳
کاشت یک هزار اصله نهال به ازای هر شهید در استان / استفاده از ظرفیت بسیج  در صیانت از جنگل ها
فرمانده سپاه حضرت ابالفضل ( ع ) لرستان گفت: اجرای عملیات آبخیزداری در استان و کاشت ۱۰۰۰ اصله نهال به ازای هر شهید، بایستی با جدیت دنبال شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان؛ مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان لرستان با فرمانده سپاه حضرت ابالفضل ( ع ) دیدار و گفتگو کرد.

در این جلسه سردار کشکولی فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل ( ع ) لرستان گفت: اجرای عملیات آبخیزداری در استان و کاشت ۱۰۰۰ اصله نهال به ازای هر شهید، بایستی با جدیت دنبال شود.

او اجرای پروژه های آبخیزداری از محل اعتبار محرومیت را بسیار مهم تلقی کرد و افزود: سپاه در راستای اجرای پروژه های آبخیزداری در استان همکاری لازم را با اداره کل منابع طبیعی استان لرستان بعمل خواهد آورد.

در ادامه، شیرزاد نجفی مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری لرستان طرح پویش جنگل کاری در استان به ازای هر شهید ۱۰۰۰ اصله نهال را بسیار مهم دانست و اظهار کرد: این امر با جدیت هر چه تمامتر در دستور کار قرار خواهد گرفت.

گفتنی است در این جلسه، تفاهم نامه ایی در خصوص صیانت از جنگل های استان و پیشگیری از قاچاق چوب و زغال در سطح استان با استفاده از ظرفیت پایگاه های مقاومت بسیج در سطح استان منعقد گردید.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز