استاندار البرز در دیدار با اعضای شورای شهر کرج:

همه با هم در جهت خدمت به مردم و آبادانی حرکت می کنیم / ضرورت تسریع در تکمیل کمربند شمالی و قطار شهری کرج

۱۴۰۰/۰۸/۲۴ - ۰۷:۱۲:۰۰
کد خبر: ۱۲۶۱۱۵۶
همه با هم در جهت خدمت به مردم و آبادانی حرکت می کنیم / ضرورت تسریع در تکمیل کمربند شمالی و قطار شهری کرج
استاندار  البرز با بیان اینکه بعنوان عضو پانزدهم شورا در کنار سایر اعضا برای رشد و بالندگی کلانشهر کرج تلاش خواهم کرد گفت:روند تکمیل دو پروژه قطار شهری و کمربند شمالی کرج باید تسریع شود.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، مجتبی عبداللهی در دیدار با اعضای شورای اسلامی و شهردار کلانشهر کرج که شامگاه یکشنبه صورت گرفت، اظهار کرد: جای خرسندی است که در ابتدای مسئولیتم بعنوان استاندار البرز با اعضای شورای اسلامی کرج دیدار کردم.

وی با بیان اینکه اعضای شورای اسلامی شهر مسئولیت خطیری را در جهت نمایندگی مردم بر عهده دارند، ادامه داد: امید که در راه کسب رضایتمندی مردم شریف و ولایت مدار کرج توفیق داشته و در پایان کارنامه درخشانی از خود بجای بگذارید.

عبداللهی گفت: جای خوشحالی دارد که اکثر اعضای شورای اسلامی کلانشهر کرج جوان، دارای تحصیلات عالیه و انقلابی هستند و در اعضا ۶ فرزند شهید والامقام حضور دارند که این ترکیب در کشور کم نظیر است.

استاندار البرز اضافه کرد: اطمینان دارم در پایان مسئولیت این شورا در سایه وحدت، انسجام، مودت، گذشت و تلاش جهادی عملکرد بسیار خوبی بجای می ماند و موجب خرسندی مردم می شود.

وی گفت: بنده بنا به گفته رییس محترم شورای اسلامی شهر پس از شهردار محترم بعنوان عضو پانزدهم شورا در کنار سایر اعضا برای رشد و بالندگی کلانشهر کرج تلاش خواهم کرد.

عبداللهی گفت: طی جلسات و دیدارهای مستمر به موضوعات مختلف شهر می پردازیم و تدابیر لازم را با همفکری و انسجام می اندیشیم. وی افزود: این دوره از شورا باید برای مردم بهترین خاطرات را بسازد و اعتماد آنها را جلب کند.

عبداللهی گفت: باید کارگروهی تخصصی برای احصا موانع و راهکارهای حل آنها، بررسی اقدامات صورت گرفته و نقاط ضعف و قوت آنها تشکیل شود.

وی افزود: مردم از اعضای شوراها انتظار دارند که اقدامات ملموسی را رقم بزنند و باید برنامه محور در این زمینه اقدام شود چراکه ضرورت دارد سطح رضایتمندی را ارتقا دهیم.

استاندار البرز گفت: دولت سیزدهم دولت مردمی است و ما در راه خدمتگزاری به مردم نباید از هیچ کوششی دریغ کنیم. وی افزود: شهرداری کرج باید به درآمدهای پایدار برسد و با درآمدزایی ، زیرساخت های خود را ارتقا دهد.

عبداللهی گفت: روز جمعه گذشته از بسیاری پروژه های استان دیدن کردم که کمربند شمالی کرج یکی از آنها بود، باید روند این پروژه تسریع شود.

وی افزود: قطار شهری کرج یکی از مطالبات اساسی مردم است که سال هاست در انتظار بهره برداری از این امکان هستند.

استاندار البرز گفت: ارتباطات خوبی در سطح ملی داریم که به طور قطع برای پیشبرد اهداف در استان مورد استفاده قرار می گیرد.

وی افزود: ورودی های شهر کرج باید نماد و المان مشخصی داشته باشد و بلحاظ بصری جذابیت ایجاد شود.

عبداللهی در پایان گفت: البرز مشاهیر و آثار تاریخی فراوانی دارد که باید در نقاط مختلف شهر یاد و نامی از آنها باشد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز