رفع گره ترافیکی پارک محمدی سنندج در دستور کار شهرداری

۱۴۰۰/۰۸/۲۵ - ۱۰:۱۲:۴۸
کد خبر: ۱۲۶۱۸۰۶
رفع گره ترافیکی پارک محمدی سنندج در دستور کار شهرداری
شهردار سنندج با بیان اینکه رفع مشکل ترافیک پارک محمدی نیازمند تعامل و همکاری دیگر دستگاه‌های متولی است، گفت: در قالب دو برنامه کوتاه مدت و بلند مدت نسبت به رفع مشکل ترافیک این مسیر اقدام خواهیم نمود.

به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان؛ سید انور رشیدی  در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مسیر پارک محمدی به دلیل مجاورت با کمربندی بهشت محمدی و همچنین شهرک صنعتی، آساوله و ناحیه منفصل شهری نایسر یکی از معابر شلوغ و دارای بار ترافیکی بسیار بالایی است.

رشیدی بیان کرد: گره ترافیکی این مسیر مشکلات زیادی را برای شهروندان به وجود آورده است.

وی تاکید کرد: رفع گره ترافیکی پارک محمدی یکی از اولویت‌های این شهرداری است که باید با تعامل و همکاری دیگر دستگاه‌ها نسبت به رفع آن اقدام نماییم.

رشیدی عنوان کرد: برای رفع گره ترافیکی مسیر پارک محمدی این شهرداری دو برنامه کوتاه مدت و بلند مدت را در دستور کار خود قرار داده است.

وی گفت: جمع آوری اغذیه فروشان واقع در این مسیر که باعث ایجاد ترافیک بالایی شده است با همکاری مرکز بهداشت انجام خواهد شد.

رشیدی عقب نشینی دکه‌ها توسط سازمان سیما، منظر و فضای سبز این شهرداری و همچنین اصلاح هندسی پارک محمدی را از جمله اقدامات این شهرداری در راستای کاهش ترافیک این مسیر اعلام کرد.

وی عنوان کرد: طرح ساماندهی بلوار ابن سینا جزو برنامه‌های بلند مدت این شهرداری است که عملیات اجرایی آن نیز آغاز شده است.

شهردار سنندج ابراز امیدواری کرد: با همکاری راهنمایی و رانندگی و دیگر نهادهای متولی بتوانیم اقدام لازم در خصوص رفع معضل ترافیک مسیر پارک محمدی را صورت دهیم.

 

نظر شما