فراخوان سومین جشنواره رسانه ای ابوذر مازندران

۱۴۰۰/۰۸/۲۵ - ۱۴:۵۸:۱۶
کد خبر: ۱۲۶۲۰۳۹
فراخوان سومین جشنواره رسانه ای ابوذر مازندران
دبیر سومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر مازندران از برگزاری این جشنواره توسط سازمان بسیج رسانه استان ‏خبر داد.‏

به گزارش برنا مازندران ، حسین احمدی در نشست خبری این جشنواره که امروز _سه شنبه ۲۵ آبان_ در سالن اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران برگزار شد، اظهار کرد: مهلت ارسال آثار تا ۲۰ آذرماه است و برای اولین بار سامانه جشنواره به گونه‌ای طراحی شده است که طراحان و خبرنگاران می‌توانند آثار خود را در آدرس aboozarmaz.ir بارگذاری کنند.

وی به مکاتبات دبیرخانه جشنواره با اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران و به تبع آن با مدیرکل دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌های وزارت ارشاد در رابطه با داوری آثار اشاره کرده و گفت: به دلیل اهمیت موضوع داوری و بالا بردن کیفیت جشنواره، از داوران خبره و توانمند ملی در ارزیابی آثار استفاده خواهد شد و هر خبرنگار می‌تواند در دو بخش و هر بخش سه اثر در بازه زمانی اول آذر سال ۱۳۹۹ لغایت ۲۰ آذر ۱۴۰۰ ارسال کند.

دبیر سومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر مازندران کیفیت آثار را بر کمیت آن ارجح دانست و از خبرنگاران خواست با تولید آثار کیفی در جهت پویایی جشنواره تلاش کنند تا در نهایت آثار ارزنده‌ای برای اختتامیه جشنواره کشوری ابوذر ارسال شود.

احمدی با اعلام اینکه تلاش می‌کنیم کتاب جشنواره همزمان با اختتامیه آن منتشر و توزیع شود، اضافه کرد: سومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در قالب‌های خبر، گزارش، مصاحبه، ‌یادداشت و مقاله، تیتر، عکس، کاریکاتور، اینفوگرافی و مونشن گرافی برگزار می‌شود.

دبیر سومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر مازندران، محورهای جشنواره را دفاع مقدس، کرونا و کمک مومنانه، بسیج و حوزه‌های اقدام، بصیرت و دشمن شناسی، مطالبه‌گری و امیدآفرینی، دستاوردهای انقلاب اسلامی، مبارزه با آسیب‌های اجتماعی، تولید، پشتیبانی و مانع زدایی‌ها، مدیریت مصرف و صرفه‌جویی، محیط زیست و گردشگری، مسائل صنفی خبرنگاران، مبارزه با تروریسم و خروج آمریکا از منطقه و علمداران ولایت عنوان کرد.

وی با تاکید بر اینکه در دسترس قرار گرفتن آثار برتر، چراغ راه رسانه‌ها در راستای کیفی سازی محتوایی خواهد بود، خواستار همکاری دستگاه‌های مرتبط در این جشنواره شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز