شمس اللهی:

روستای دره‌باریک هلیلان با همکاری شرکت گاز استان کرمانشاه گازدار شد

۱۴۰۰/۰۸/۲۵ - ۱۵:۱۷:۱۰
کد خبر: ۱۲۶۲۰۶۶
روستای دره‌باریک هلیلان با همکاری شرکت گاز استان
 کرمانشاه گازدار شد
مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام از گازرسانی به روستای دره‌باریک بخش مرکزی از توابع شهرستان هلیلان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا ایلام ، عباس شمس اللهی افزود: به منظور محرومیت‌زدایی از این منطقه و با همکاری شرکت گاز استان کرمانشاه، عملیات گازرسانی به روستای دره‌باریک که یکی از دور افتاده‌ترین روستاهای شهرستان هلیلان بود از طریق اتصال به شبکه گاز استان کرمانشاه انجام شده و مردم این منطقه از گاز طبیعی برخوردار شدند.

وی اظهار داشت: با توجه به صعب العبور بودن منطقه و هزینه سرانه بالای گازرسانی به این روستا از طریق خطوط و شبکه گاز موجود استان ایلام، با اخذ مجوزهای لازم و تعامل و همکاری شرکت گاز استان کرمانشاه از طریق آخرین خط اتصالی استان کرمانشاه واقع در روستای شاهبداغ، با اخذ انشعاب فرعی و نصب ایستگاه اندازه‌گیری، گاز به روستای دره باریک رسید.

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام با بیان اینکه تاکنون ۴۰ علمک در این روستا نصب شده‌است، تصریح کرد:  بیش از ۵۰ خانوار ساکن در این روستا از نعمت گاز طبیعی برخوردار خواهند شد.

شمس اللهی با اشاره به اینکه برای گازرسانی به این روستا ۴.۵ کیلومتر شبکه گذاری اجرا شده است، خاطرنشان کرد: برای گازرسانی به روستای دره‌باریک ۷ میلیارد ریال از محل اعتبارات داخلی شرکت گاز استان ایلام هزینه شده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز