مدیرکل ورزش وجوانان لرستان در نشست خبری:

لرستان ۲۳۶ شهید ورزشکار تقدیم انقلاب کرده است / فعالیت موثر کمیته ورزشی کنگره شهدای لرستان

۱۴۰۰/۰۸/۲۵ - ۱۵:۱۵:۴۲
کد خبر: ۱۲۶۲۰۶۸
لرستان ۲۳۶ شهید ورزشکار  تقدیم انقلاب کرده است / فعالیت موثر کمیته ورزشی کنگره شهدای لرستان
حشمت الله امان الهی گفت: کمیته ورزشی کنگره 6 هزار و 300 شهید لرستان با برنامه‌ریزی دقیقی فعال شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان؛  امان الهی روز سه‌شنبه  25 آبان ماه در نشست خبری با اصحاب رسانه استان که به مناسبت دومین یادواره شهدای ورزشکار لرستان برگزارشده بود، اظهار کرد: یکی از راه‌های مقابله با تهاجم فرهنگی، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهیدان است که جامعه ورزشکار در این راستا قدم برداشته است.

او با بیان اینکه لرستان 236 شهید ورزشکار را تقدیم انقلاب کرده است،افزود: دومین یادواره شهدای ورزشکار استان با هدف ترویج فرهنگ ایثار، شهادت و پهلوانی یکم آذرماه برگزار می‌شود.

مدیرکل ورزش وجوانان لرستان با تاکید بر استفاده از فضای مجازی در راستای گرامیداشت نام و یاد شهدا، تصریح کرد: کنگره 6 هزار و 300 شهید لرستان، سال آینده برگزار می‌شود که کمیته ورزشی ذیل این کنگره با برنامه‌ریزی دقیقی فعال شده است.

امان الهی گفت: اطلاعات بسیاری از شهیدان ورزشکار لرستان توسط خانواده‌ها در اختیار دبیرخانه قرار گرفته است که در برگزاری هرچه بیشتر کمی و کیفی این کنگره موثر خواهد بود.

او همچنین با اشاره به برگزاری اردوهای متعدد ورزشی ، خاطرنشان کرد: سرانه ورزشی لرستان 61 سانتیمتر است و برای افزایش یک سانتیمتری به این سرانه نیازمند ایجاد 18 هزار متر فضای جدید هستیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز