استاندار البرز:

سران ۳ قوه هماهنگی بسیار خوبی برای خدمت به مردم دارند

۱۴۰۰/۰۸/۲۶ - ۱۰:۲۳:۴۱
کد خبر: ۱۲۶۲۳۲۶
سران ۳ قوه هماهنگی بسیار خوبی برای خدمت به مردم دارند
استاندار البرز با بیان اینکه سران 3 قوه در کشور هماهنگی بسیار خوبی برای خدمت به مردم دارند گفت: در این راستا بستر اجرای اهداف مشترک برای کسب رضایتمندی مردم در استان البرز را فراهم شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، مجتبی عبداللهی در دیدار رییس کل دادگستری، دادستان کرج و معاونان و مدیران شورای قضایی استان که امروز چهارشنبه برگزار شد، افزود: دستگاه قضا در نظام جمهوری اسلامی ایران تلاش، کوشش و سختی های بسیاری را در نهایت شکیبایی و ایثار برای احقاق حقوق مردم و بویژه مظلومان و تحقق حکمرانی مطلوب، دارد.

وی ادامه داد: این کار و تلاش ایثارگرانه که برای مردم و در جهت نیل به رضایتمندی خداوند صورت می گیرد جای بسی قدردانی دارد از این رو برای تمامی فعالان حوزه قضا در سراسر کشور و به خصوص در استانی با ویژگی های خاص البرز، آرزوی توفیق و عزت روز افزون دارم.

عبداللهی گفت: در این برهه سران 3 قوه در کشور هماهنگی بسیار خوبی برای خدمت به مردم دارند و اهداف مشترکی را در جهت معیشت، امنیت و اقتصاد مردم و خنثی سازی تحریم ها دارند.

وی افزود: بر این اساس ما نیز می توانیم در استان موضوعات مشترکی را تعریف کنیم و به صورت متحد و منسجم به تحقق آنها بپردازیم.

استاندار البرز گفت: باید به گونه ای برنامه ریزی کنیم که همه جا از صلابت و شرایط عالی استان البرز صحبت شود، ضرورت دارد به سمتی برویم که رتبه های برتر کشور در کاهش جرم و پرونده های قضایی داشته باشیم.

وی افزود: با تمام توان در کنار دستگاه قضا هستم تا بتوانیم براساس خرد جمعی با بهره گیری از تمامی ظرفیت های استان گامی موثر در راستای فرهنگسازی برای کاهش جرم و معضلات اجتماعی برداریم.

عبداللهی گفت: بسیاری از موضوعات که تبدیل به جرم و پرونده می شود، با ارتقا آستانه شکیبایی و بهره گیری از آموزه های دینی و اجتماعی، پیشگیری می شود.

وی افزود: باید با فرهنگسازی از وقوع و بروز جرائم جلوگیری کنیم و صلح و سازش را نهادینه کنیم.

فاضلی مدیرکل دادگستری استان نیز با ارائه گزارشی، شرایط استان را در حوزه قضا تشریح کرد و معاونان نیز در حوزه های خود در خصوص مسائل و چالش های موجود صحبت کردند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز