توانمندیهای گردشگری سلامت کردستان در غرب کشور کم نظیر است

۱۴۰۰/۰۸/۲۶ - ۱۰:۳۵:۵۹
کد خبر: ۱۲۶۲۳۳۹
توانمندیهای گردشگری سلامت کردستان در غرب کشور کم نظیر است
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کردستان امکانات و توانمندیهای درمانی و پزشکی استان را در سطح منطقه غرب بی نظیر عنوان کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان؛  یعقوب گویلیان صبح امروز چهارشنبه در جلسه تخصصی با دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: فم تور برگزار شده اولین قدم اساسی در راستای قانونی کردن سفرهای گروهی و مشترک مابین اقلیم شمال عراق و کردستان است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کردستان اظهار داشت: حضور فعالین حوزه گردشگری سلامت اقلیم شمال عراق فرصت مغتنمی است که باید به بهترین شکل از آن بهره برد.

او عنوان کرد: یکی از اهداف این اداره کل در اجرای فم تور گردشگری اقلیم شمال عراق علاوه بر توسعه همکاری ها مابین بخش های خصوصی دو طرف معرفی ظرفیتها، امکانات و پتانسیلهای درمانی، پزشکی، گردشگری و...است.

 

کادر پزشکی کردستان جز برترین کادر پزشکی ایران است

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان در جلسه تخصصی با حضور هیات گردشگری سلامت اقلیم شمال عراق گفت: بیمارستانهای کردستان آماده پذیرش تمامی بیماران مختلف است.

فرزین رضاعی اظهار داشت: بخش سی سی یو، شیمی درمانی، کودکان، سوختگی، زنان و زایمان و... کردستان دارای امکاناتی است که بعضا در سطح کشور بی نظیر است.

او افزود: این دانشگاه با تمامی امکانات موجود آماده همکاری با اقلیم شمال عراق و پذیرش بیماران در تمامی سطوح است.

 

امکانات کردستان در حوزه گردشگری سلامت برای ما ناشناخته بود

رئیس انجمن دفاتر خدمات مسافرتی اقلیم شمال عراق گفت: پس از بازدید از مراکز درمانی، پزشکی، جاذبه های گردشگری و مراکز اقامتی و... فهمیدم که کردستان دارای امکاناتی است که می توان به بهترین شکل به گردشگران خدمات ارائه دهند.

او عنوان کرد: این فم تور باید سالها قبل اجرا می شد اما به هرحال جای بسی خرسندی است که فرصتی فراهم شد تا علاوه بر آشنایی از امکانات گردشگری و.. کردستان نیز بازدید داشته باشیم.

انورخدر از مهمان نوازی مدیرکل، معاون گردشگری و سایر مسئولین استان تقدیر و تشکر کرد و عنوان کرد: از هر اقدام موثری که موجب تحکیم روابط در حوزه های مختلف به ویژه گردشگری شود حمایت خواهیم کرد.

در ادامه معاونین دانشگاه علوم پزشکی کردستان با ارائه پاورپوینتهای تخصصی در زمینه جذب دانشجو، گردشگران سلامت و... پراختند و با حضور مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی، هیات گردشگری اقلیم شمال عراق، معاونین، پزشکان، کادر درمان و.... از بخشهای مختلف بیمارستانهای کوثر، بعثت و... بازدید کردند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز