با حضور مسئولان ارشد استان؛

نخستین آیین تجلیل از چهره های ماندگار ورزش استان مازندران برگزار شد

۱۴۰۰/۰۸/۲۷ - ۱۰:۴۹:۴۳
کد خبر: ۱۲۶۲۸۴۰
نخستین آیین تجلیل از چهره های ماندگار ورزش استان مازندران برگزار شد
در نخستین آیین تجلیل از چهره های ماندگار ورزش استان مازندران، از 82 چهره ماندگار ورزش، 17 مدیرکل اسبق ورزش و جوانان مازندران، خانواده شهید شاخص جامعه ورزش کشور و خانواده جان باختگان ایثارگر نجات غریق مازندران تجلیل بعمل آمد.
به گزارش برنا مازندران ، با حضور حسن نژاد معاون سیاسی امنیتی استاندار، رنگرز مدیرکل ورزش و جوانان، شمس الدین حسینی نماینده مردم تنکابن، عباس آباد و رامسر و دیگر مسئولان، نخستین آیین تجلیل از چهره های ماندگار ورزش مازندران در هتل سالاردره ساری برگزار شد.
 
 
معاون سیاسی امنیتی استاندار در آیین تجلیل از چهره های ماندگار ورزش :ورزشکاران سند افتخار مازندران هستند
دکتر حسن نژاد در این آیین، مازندران را مهد استعدادها و منابع غنی انسانی دانست و گفت : این مهم علی الخصوص در ورزش نیز بیشتر نمایان است و از طرفی اگر امروز بر سکوی افتخارات ایستاده ایم، محصول نگاه مردم مازندران به ورزش و تلاش جمعی، مربیان، پیشکسوتان و هیات های ورزشی است. معاون سیاسی امنیتی استانداری با اشاره به اهمیت گسترش ورزش در میان آحاد جامعه افزود؛ امیدواریم به تناسب سهمی که در ورزش قهرمانی داریم جایگاه ورزش همگانی نیز ارتقا یابد.
 
وی ورزشکاران را سند افتخار مازندران نامید و بیان داشت؛ یاد همه شهدا بویژه شهید شاخص جامعه ورزش کشور، شهید حسن فقیهی جویباری را گرامی میداریم و بر همه ی آنان که برای ورزش استان تلاش کردند درود می فرستیم.
 
حسن نژاد در پایان ابراز امیدواری کرد؛ با برنامه ریزی ها و حمایت های مدیران از جامعه ورزش، شاهد اضافه شدن صفحات بیشتر به کتاب افتخارات ورزش استان باشیم.
 
 
دکتر رنگرز در آیین تجلیل از چهره های ماندگار ورزش؛میزبانی از تاریخ سازان، توفیقی بزرگ برای خادمان ورزش مازندران است
 
مدیرکل ورزش و جوانان مازندران در آیین تجلیل از چهره های ماندگار ورزش استان گفت : مفتخریم که به مناسبت روز ملی مازندران میزبان تاریخ سازان و چهره های ماندگار ورزش مازندران هستیم و این مهم توفیقی بزرگ برای خادمان ورزش استان است.
 
وی با اشاره باینکه خرسندیم بزرگان ورزش استان امروز زیر یک سقف گردهم آمده اند، بیان داشت؛ سهم ورزشکاران مازندران در نشان های ارزشمند المپیک و گستردگی ورزش در همه ی نقاط استان موید آنست که باید به خود ببالیم که چنین بزرگانی در ورزش استان حضور دارند.
 
دکتر رنگرز با تقدیر و تشکر از نگاه مثبت خیر ورزش یاری که در برگزاری مراسم چهره های ماندگار ورزش مازندران حضور داشت، افزود؛ شهید شاخص جامعه ورزش کشور امسال از شهر جویبار و از رشته کشتی انتخاب شد و قطعا این انتخاب در کسب افتخارات کم نظیر کشتی و ورزش مازندران تاثیرگذار بود.
 
نماینده تنکابن، عباس آباد و رامسر ؛قهرمانی ها و افتخارات ورزشی، حال مردم را خوب می کند
 
دکتر شمس‌الدین حسینی نماینده مردم تنکابن، عباس آباد و رامسر در آیین تجلیل از چهره های ماندگار ورزش گفت: خدا را شکر که شاهد اتفاقات خوبی در ورزش استان هستیم و در شرایطی که سوء مدیریت ها حال مردم را بد می کند آن چیزی که موجب نشاط و انرژی مردم می شود، همین دلاور مردی های قهرمانان و افتخارات ورزشی است.
 
وی با تقدیر از ابتکار دکتر رنگرز مدیرکل ورزش و جوانان مازندران افزود؛ بعنوان عضو کوچکی از جامعه کشتی، از اینکه به پیشکسوتان ورزش هم بخوبی توجه می شود سپاسگذارم.
 
دکتر شمس الدین حسینی بیان داشت؛ باعث افتخار مازندران است که از 8 مدال آور یک رویداد مهم، 6 نفر از این استان ورزشی هستند که این تصادفی نیست و بیش از هرچیزی به فرهنگ مردم منطقه ارتباط دارد و باید فرهنگ مازندران را در هفته مازندران گرامی داشت.
 
وزیر اسبق اقتصاد و دارایی در این آئین گفت : مسئولان نباید تکریم از ورزشکاران را دست کم بگیرند و وقت گذاشتن برای بزرگداشت چهره های ماندگار ورزش از مقامات استان مورد انتظار است. گفتنی است؛ در این مراسم از 82 چهره ماندگار ورزش مازندران و 17 مدیرکل اسبق ورزش و جوانان استان تجلیل بعمل آمد.
 

 

نظر شما