برنامه‌ریزی برای جذب استعدادهای هندبال در جریان است

۱۴۰۰/۰۸/۲۷ - ۱۱:۴۹:۴۴
کد خبر: ۱۲۶۲۸۷۶
برنامه‌ریزی برای جذب استعدادهای هندبال در جریان است
رئیس هیئت هندبال استان آذربایجان‌غربی از برنامه‌ریزی برای جذب استعدادهای هندبال در رده‌های پایه هم‌زمان با گشایش مدارس خبر داد.

به گزارش برنا آذربایجان‌غربی، شاهین کهنمویی رئیس هیئت هندبال استان آذربایجان‌غربی در خصوص اقدامات این هیئت در راستای توسعه هندبال استان اظهار کرد: متاسفانه در دو سال اخیر به دلیل شیوع کرونا و تعطیلی مدارس و باشگاه‌ها، از استعدادیابی و جایگزینی بازیکنان رده‌های پایه عقب افتادیم و بسیار نگران این امر هستیم، اما خوشبختانه با گسترش واکسیناسیون و باز شدن مدارس و همچنین سالن‌های ورزشی در حال برنامه‌ریزی برای دوره جدید استعدادیابی در مدارس هستیم و امیدوارم برنامه‌ریزی این امر بزودی تکمیل شود.

کهنمویی ادامه داد: در بخش ساحلی روند خوبی را طی کرده‌ایم و طی این دو سال در دو بخش بانوان و آقایان تمرین داشتیم و حتی در مسابقات هندبال ساحلی جوانان منطقه شمال میزبان شدیم که در جریان این مسابقات سه تیم از استان آذربایجان‌غربی حضور داشتند و توانستند مقام‌های اول و سوم را برای استان به دست آورند و به مرحله نهایی صعود کنند.

وی اضافه کرد: خوشبختانه تیم بهمن ارومیه در مسابقات نهایی هندبال ساحلی جوانان کشور که چند روز پیش در اصفهان برگزار شد توانست عنوان نخست بخش آقایان را به خود اختصاص دهد.

رئیس هیئت هندبال آذربایجان‌غربی با اشاره به سفر اخیر رئیس فدراسیون هندبال به این استان گفت: در این سفر درباره برنامه‌های جدیدی که این هیئت برای توسعه هندبال دارد، بحث و رایزنی شد. فدراسیون بعد از این سفر بنا بر صحبت‌های رئیس فدراسیون اقدام به کمک سخت‌افزاری مانند اهدای توپ و تور و همچنین مساعدت مالی به هیئت‌های هندبال شهرستان‌ها کرد.

وی افزود: امیدواریم با این روند و همچنین مربیانی که طی این دو سال در کارگاه‌ها و وبینارهای دانش‌افزایی شرکت کرده‌اند، بتوانیم اقدامات و برنامه‌های جدیدی را در راستای توسعه و پیشرفت هندبال انجام دهیم.  

کهنمویی در پایان گفت: در این مسیر دو تن از مربیان با تجربه استان اقدام به تاسیس خانه هندبال کرده‌اند و با استفاده از ظرفیت فضای مجازی اقدام به استعدادیابی نوجوانان مستعد می‌کنند. امیدوارم بتوانیم گامی در راستای توسعه هرچه بیشتر هندبال در آذربایجان‌غربی برداریم و شاهد موفقیت‌های روزافزون این رشته در استان باشیم.

نظر شما