امام جمعه موقت اردبیل:

نمایندگانِ اردبیل پیگیرِ اجرای منطقه آزادِ استان باشند

۱۴۰۰/۰۸/۲۸ - ۱۷:۵۵:۱۲
کد خبر: ۱۲۶۳۲۱۷
نمایندگانِ اردبیل پیگیرِ اجرای منطقه آزادِ استان باشند
خطیبِ نمازِ جمعه اردبیل بر لزوم تسریع در اجرای طرحِ منطقه آزاد در استان اردبیل تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از اردبیل، حجت الاسلام و المسلمین فرج بهزاد امام جمعه موقت اردبیل در خطبه‌های نماز جمعه اردبیل گفت: اجرای طرحِ منطقه آزاد در استانِ ما چند وقتی است با تلاشِ مسئولان و نمایندگان مردم در مجلس، و پیگیری‌های نماینده محترم، ولی فقیه در استان، تصویب شده و مردم از نمایندگان انتظار دارند پیگیر اجرایی شدن این طرحِ مهم باشند.
وی در بخش دیگری از خطبه‌های این هفته نمازجمعه اردبیل با دعوت از همه به رعایت تقوای الهی گفت: اگر انسان ذره‌ای درک به خرج دهد به یقین گناه را ترک می‌کند و هیچ انسانِ با درکی، وجود خود را که پرودگار متعال به او امانت داده، به گناه آلوده نمی‌کند.
امام جمعه موقت اردبیل با تاکید بر اینکه شهدا الگو‌های فاخری بودند که انقلاب اسلامی ارائه کرد افزود: بالاترین و بزرگترین عبادت و عابدترین فرد شخصی است که خیرخواه بندگان خدا باشد، اگر چند روزی فرصت و امکانات به دست مان افتاده است باید گرهی را باز کنیم.
حجت الاسلام و المسلمین فرج بهزاد همچنین با اشاره به اینکه ایمان برجسته، نشانه رشد انسان است گفت: یکی از معیار‌های رشید بودنِ انسان، تصمیم‌های شجاعانه و مهم‌ترین شاخصِ انسانِ رشید، مبارزه با انحرافات و خرافات است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز