به مناسبت هفته بسیج

آئین صبحگاه مشترک دانش آموزان در اردبیل

۱۴۰۰/۰۸/۲۹ - ۱۴:۳۳:۰۲
کد خبر: ۱۲۶۳۶۴۰
آئین صبحگاه مشترک دانش آموزان در اردبیل
بمناسبت هفته بسیج آئین صبحگاه مشترک دانش آموزان در آموزشگاه متوسطه قائم اردبیل برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از اردبیل، مدیرکل آموزش و پرورش استان در این آئین با بیان این که بسیج، اثر استراتژیک امام خمینی(ره) می‌باشد، گفت: این حرکت مردمی، تضمینی برای استقلال، امنیت و توسعه کشور است.
احمد ناصری با بیان اینکه بسیج در تمام تاریخ انقلاب اسلامی در عرصه تحولات داخلی، منطقه‌ای و بین المللی نقش برجسته و الهام بخشی را از خود به یادگار گذاشته است، اظهار داشت: در شروع انقلاب که یکسری از گروه‌های سیاسی با تفکر تجزیه طلبانه که ریشه در خارج از کشور داشتند اقدام به برهم زدن نظم کشور کردند، که در این میان تنها نهاد بسیج از اقشار مختلف وارد عمل شدند و در عرصه داخلی پاسدار امنیت کشور شدند.
وی به نقش برجسته بسیج در هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و بیان داشت: اوج هنرنمایی و نقش آفرینی بسیج در دوران دفاع مقدس بود که در کنار دیگر نیرو‌های نظامی کشور از کیان و مرز‌های ایران دفاع کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل حضور بسیج در عرصه‌های فرهنگی کشور را نیز پررنگ دانست و اظهار کرد: وقتی بعد از دفاع مقدس، مقام معظم رهبری، تهاجم فرهنگی دشمنان را هشدار داد، بسیج با بهره گیری از ابزار‌های نرم فرهنگی وارد عمل شد و توطئه‌های دشمنان را خنثی نمود.
به گفته ناصری پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، بلایای طبیعی و دوران کرونا از جمله عرصه‌های دیگری است که اقشار مختلف مردمی وارد عمل شدند و نقش آفرینی کردند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان اردبیل نیز در این آیین ضمن تبریک فرا رسیدن هفته بسیج، افزود: برنامه‌های گرامیداشت هفته بسیج با محوریت خدمت به مردم بوده و در این راستا هفته بسیج امسال با شعار" بسیج پاره تن مردم" برگزار خواهد شد.
حسن دهقانی با بیان اینکه بنا به فرموده مقام معظم رهبری بسیج باید یار و یاور مردم باشد، اظهار داشت: اگر تفکر، " ما می‌توانیم" که یک تفکر بسیجی است در جامعه محقق شود، می‌توانیم در مقابل استکبار جهانی که به صورت ناجوانمردانه کشورمان را مورد هجمه همه جانبه قرار داده اند، مقابله و پیروز شویم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز